1 צפייה בגלריה
קו 4 חברת דן בתל אביב
קו 4 חברת דן בתל אביב
ארכיון. "הנוסעים הורידו אותו מהאוטובוס"
(צילום: מוטי קמחי )
עובד תחנת רדיו "קול חי" הותקף הבוקר (יום א') ונפצע באורח קל במהלך נסיעה בקו 240 של חברת "דן" מתל אביב למקום עבודתו בבני ברק, על ידי נוסע שצעק לעברו: "החרדים הביאו את הקורונה לארץ". הוא נלקח לטיפול בבית החולים מעייני הישועה עם חבלות בפנים.
קורבן התקיפה, תושב כפר חב"ד, סיפר: "נסעתי כבכל בוקר באוטובוס. אני בלבוש חרדי, ולפתע ניגש אלי מישהו שנראה בן 20 בערך ואמר לי 'בגללכם באה הקורונה' והכניס לי אגרוף לבטן. נבהלתי. קמתי ואמרתי לו 'מה אתה עושה?'. ואז הוא היכה אותי עם אגרוף בפנים. ראיתי יצא שפריץ של דם. הנוסעים הורידו אותו מהאוטובוס ואני המשכתי לעבודה. כשהגעתי לשם פינו אותי לבית החולים וכעת אני בבדיקות".
מחברת "דן" והמשטרה טרם נמסרה תגובה לאירוע. מהנהלת רדיו קול חי נמסר: "אנו מביעים זעזוע ושאט נפש מאירוע חמור וחסר תקדים של תקיפת אחד העובדים שלנו אך ורק בגלל היותו חרדי, על ידי תוקף מוסת.
"זו תוצאה של ההסתה האנטישמית המושמעת לאחרונה נגד הציבור החרדי, שהובילה צעיר חמום מוח להפעיל אלימות קשה נגד אדם, רק בשל היותו חרדי. אנו קוראים לפוליטיקאים מכל המפלגות לגנות בצורה חד משמעית את האלימות הקשה הזו ולשנות את השיח האלים נגד החרדים, שתוצאותיו נראו הבוקר".
שרת התחבורה מירי רגב מסרה: "הנחיתי את ראש הרשות הארצית לתחבורה ציבורית לפעול מול משטרת ישראל, כדי לנקוט פעילות אכיפה נגד העבריין שתקף נוסע חרדי בתחבורה הציבורית".