עימות מילולי חריף במליאה בין חברי כנסת מהליכוד, שהוביל לפנייה למשמר הכנסת: חברת הכנסת קרן ברק, שניהלה ישיבת מליאה כסגנית יו"ר הכנסת, צעקה היום (ד') בתום הישיבה לעבר שלושה חברי כנסת מסיעתה - מאי גולן, פטין מולא ואוסנת מארק. האזינו להקלטה הבלעדית מהעימות החריג.
"אתם לא שווים את העקב של הסוליה של הנעל שלי", אמרה ח"כ ברק לח"כים שלא נכנסו להצבעה על הצעת "חוק זכויות הסטודנט בימי קורונה" של ח"כ יוראי להב הרצנו. "לא את (מאי גולן - מ.א.) ולא הבלונדינית המפגרת (מארק - מ.א)". היא אמרה בנוסף כי "אנשים כאלה לא שווים את הסוליה שלי", ולדברי עדי ראייה הוסיפה כשהיא מדגימה: "אני דורכת עליהם ככה".
3 צפייה בגלריה
ח"כ קרן ברק ח"כ קטי שטרית
ח"כ קרן ברק ח"כ קטי שטרית
ח"כ קרן ברק לצד חברתה לליכוד קטי שטרית, אחרי העימות
3 צפייה בגלריה
צביקה האוזר ואוסנת מארק
צביקה האוזר ואוסנת מארק
ח"כ אוסנת מארק
(צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת )
3 צפייה בגלריה
מאי גולן
מאי גולן
מאי גולן. "לא ארד לרמה שלך"
(צילום: מוטי קמחי)
גולן השיבה: "את מביישת את עצמך. אני לא ארד לרמה שלך. כמו כל כיפור תבואי לבקש סליחה. תיזכרי איך ישבת על כיסא סגן היו"ר והצבעת נגד הצעות של הסיעה". במהלך העימות אחת הח"כיות נשמעת אומרת "בואי לעליזה", כשהכוונה לעליזה בראשי, מנהלת סיעת הליכוד.
בשלב מסוים חלק מחברי הכנסת שחשבו שבין הח"כיות עלול להתפתח עימות אלים הזעיקו את אנשי המשמר. יו"ר הכנסת יריב לוין זימן מחר לפגישות את שלוש הח"כיות - פגישה אחת עם גולן ומארק, ואחרת עם ברק.
מלשכת ח"כ ברק נמסר בתחילה כי "מדובר בבדייה, בפייק מוחלט מההתחלה ועד הסוף וללא קשר למציאות ומתוך רצון אחד ויחיד להשחיר את הליכוד".
כשעה לאחר מכן, ולאחר הפרסום ב-ynet של ההקלטה הבלעדית, היא נשמעה אחרת. מלשכתה נמסר כי "מדובר בעימות שולי ופרטי שבלהט הדברים גלש לפסים אישיים ולא רצויים, ואני מצרה על כך. עם זאת, אני חושבת שאין זה ראוי שחברות כנסת יקליטו אחת את השנייה ויעשו זו לזו שיימינג בתקשורת. אותי לימדו שאת הכביסה המלוכלכת מכבסים בבית, ואת המחלוקות ואי-ההסכמות נפתור בינינו".