יממה לאחר פגיעת רכב ההסעות בשכונת מאה שערים בירושלים שגרמה למותו של איתמר בן אבו, בחברת אגד דיווחו על כמה אירועים אלימים נגד נהגי אוטובוסים של החברה שנסעו במהלך פורים.
שי בן חיים נהג בקו 3 במוצאי שבת וכשפנה לכיוון רחוב שמואל הנביא האוטובוס שלו הותקף. "היו זיקוקים באמצע הכביש וכך חסמו אותו לתנועה", הוא מספר, "בבת אחת צעירים פתחו בכוח את דלתות האוטובוס, משכו את המגבים מהשמשה הקדמית ובמקביל לקחו את רמקול הכריזה של האוטובוס מהחלון השמאלי, החלון שלי. קבוצת נערים עלתה לאוטובוס והתחילה לרקוד בה ולהשתולל. בסוף שמעתי שאמרו 'הוא יהודי, תנו לו להמשיך'".

2 צפייה בגלריה
אלימות נגד אוטובוס אגד בירושלים
אלימות נגד אוטובוס אגד בירושלים
תקיפת אוטובוס בירושלים
(צילום: אגד)
2 צפייה בגלריה
האוטובוסים שהותקפו
האוטובוסים שהותקפו
אוטובוס אגד שהותקף בפורים בירושלים
(צילום: אגד )
לדבריו, "הגזענות הזו לא מתאימה. חבריי, נהגים ערבים, עושים את העבודה שלהם במסירות ובכבוד ורוצים להתפרנס, זה לא מגיע להם. כל הנהגים באים לשרת אותם ולא להיות מותקפים או לחטוף מכות". בן חיים ציין כי מדובר ב"קבוצה קטנה וקיצונית", שלא מייצגת את הציבור החרדי שאותו הוא משרת בקווי אגד בעיר. בחברת אגד דיווחו על אוטובוסים רבים שניזוקו במהלך פורים מזריקת אבנים, נפצים ומאלימות שהפעילו חוגגים ברחובות העיר.
רון רטנר, דובר אגד, אמר שבחברה "מביעים דאגה ושאט נפש לנוכח העלייה המדאיגה באירועי האלימות כנגד נהגי החברה והאוטובוסים הפועלים במסירות אין קץ במתן שרות לתושבי ירושלים רבתי. לא נסכים לאפשר לתופעות נלוזות אלה להמשיך להתקיים אפילו. אנחנו קוראים לרשויות ולגורמי הביטחון להגן על נהגינו בירושלים בכלל, ועל מאות נהגינו המוסלמים בבירה בפרט".