שוטרים עצרו אתמול (יום ב') תושב גבעתיים בן 31 בחשד שאנס אישה במבנה נטוש בעיר. בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו בארבעה ימים. בשלב זה, שמו של החשוד נאסר לפרסום.
1 צפייה בגלריה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה
האישה סיפרה שנאנסה באלימות רבה. אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
ככל הנראה, האונס התרחש שלשום בלילה. האישה, בשנות ה-30 לחייה, הגיעה לאחר מכן ל"חדר 4" בבית החולים וולפסון בחולון – מרכז לטיפול בנפגעות תקיפה מינית. בתלונתה במשטרה סיפרה כי נאנסה באלימות רבה.
בדיון הארכת המעצר היום אמר נציג המשטרה, רס"ב גיא קלדרון כי "החשוד קושר את עצמו לאירוע, המתלוננת נותנת פרטים מפורטים. מדובר באחת העבירות החמורות יותר שמשטרת ישראל מכירה". קלדרון הוסיף: "החשוד לקח את המתלוננת בכוח למבנה נטוש ושם ביצע בה את העבירה, הוא גרר אותה בכוח".
מחקירת המשטרה התברר כי השניים נפגשו בפיצוציה ברחוב כצנלסון בגבעתיים, שם שהו שניים מחבריו של החשוד. בהמשך, כך טוענת המשטרה, גרר החשוד את האישה למבנה נטוש סמוך ושם אנס אותה. "נהפוך כל אבן בתיק כדי להגיע לחקר האמת", אמר נציג המשטרה לפרוטוקול.
סנגורו של החשוד, עו"ד ניר אלפסה מהסנגוריה הציבורית, אמר כי מרשו טוען שהמעשים בוצעו בהסכמה. "מדובר במפגש רצוני שהסתיים ביחסי מין מזדמנים אחרי תקשורת בין השניים ולכן לא ברור לי למה המתלוננת בחרה להתלונן", אמר אלפסה. "שמעתי שטענת המתלוננת הייתה שמדובר באירוע שכלל הפעלה של אלימות כלפיה, אולם אנחנו עדיין ממתינים להשלמת החקירה ולקבלת חוות דעת רפואית".
שופט בית המשפט השלום בתל אביב אור ממון קבע כי קיים חשד סביר לביצוע העבירות והאריך את מעצרו של החשוד שנחקר במשטרת מרחב דן.