1 צפייה בגלריה
חאדר גהאשן נעדר בסיכון שלא נמצא כבר 70 ימים
חאדר גהאשן נעדר בסיכון שלא נמצא כבר 70 ימים
חאדר ג'השאן. "חיפשנו אחריו בכל מקום ולא מצאנו זכר"
(צילום: דוברות המשטרה)
חאדר ג'השאן, תושב יפו בן 45, נעדר זה 70 יום. כל אמצעי הקשר עימו נותקו, ואף אחד לא יודע היכן נמצא. הנעדר סובל מנכות ברגלו ולכן מתנייד בדרך כלל בקלנועית או כיסא גלגלים. לאחרונה נראה ברחוב קינג ג'ורג' בתל אביב, שם המתין סמוך לתחנת האוטובוס של קו 25 בחברת דן.
מוניר, אחיו, אמר: "חיפשנו אחריו בכל מקום, והחיפושים עדיין נמשכים. לא מצאנו זכר אליו, וכולנו מחכים שיחזור לחיק המשפחה". מוניר שלל את האפשרות שאחיו נחטף, כיוון שלדבריו אין לו אויבים והמשפחה מנהלת קשרים טובים עם כל מכריה.
"זו הפעם הראשונה שהוא הולך לאיבוד. במהלך תקופת המלחמה החיפוש הופסק ועכשיו אנחנו מחכים שנקבל אפילו מידע פשוט עליו בכדי שנשתחרר מהמצב הנפשי הקשה שעובר עלינו. אנחנו לא ישנים וכל הזמן חושבים עליו. כל מי שרואה אותו שייצור איתנו קשר", הוסיף האח.
כאיד חסנין, תושב יפו שהצטרף למאמצי החיפושים, טוען כי פעולות האיתור של המשטרה עד כה לא מספיקות. "הם צריכים להתאמץ יותר כדי שימצאו אותו. נכון להיום לא מתבצעים חיפושים וכולם מפקירים את המשפחה שלא יודעת מה מצבו של הנעדר", אמר חסנין.
בהודעת המשטרה על אודות היעדרו של ג'השאן נאמר כי הוא "נראה לאחרונה ב-8 באפריל כשיצא את ביתו, מתנייד באמצעות קלנועית בצבע אדום ונוהג להסתובב באזור דיזנגוף ומרכזי קניות בעיר. הוא לבש מכנס ג'ינס כחול וחולצה בצבעים לבן וירוק. ראשו קירח, גובה 180 ס"מ. כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש לפנות למוקד 100 או לתחנת יפו בטלפון – 036802222".
מהמשטרה נמסר כי "אנו ממשיכים בפעולות לאיתורו תוך מיקוד בציר התנועה תל אביב-בת ים, וייתכן כי גם יכול להימצא בעיר אילת. בתוך כך, שוטרי מרחב יפתח משקיעים את מיטב הכוחות המבצעיים והחקירתיים לצד אמצעים טכנולוגים לשם איתורו, לרבות הפעלת מגוון יחידות מקצועיות, שיטור ימי, מערך מתנדבים, גופי הצלה ובשיתוף תושבי יפו שנרתמו לעזרה. בנוסף לסריקות, ממשיכים החוקרים כל העת בבדיקת אלמונים שהתקבלו בבתי חולים וגביית עדויות שונות".
עוד ציינו במשטרה כי במהלך החיפושים עד כה, אותרה הקלנועית שבאמצעותה התנייד הנעדר וככל הנראה הוא הותיר אותה ברחוב קינג ג'ורג' בתל אביב, שם נראה לאחרונה.