2 צפייה בגלריה
מצודת זאב
מצודת זאב
מצודת זאב בתל אביב
(צילום: טל כהן)
הליכוד אמנם בחובות גדולים שמוערכים בכ-80 מיליון שקל, אולם במצודת זאב - מגדל המשרדים שבו שוכנים משרדי המפלגה והמטה - החל באחרונה שיפוץ בתקציב לא קטן.
גורמים המעורים בפרטים מספרים כי מאז שהליכוד עבר לאופוזיציה, החל בקומה ה-12 שבה ממוקם משרדו של יו"ר התנועה ח"כ בנימין נתניהו שיפוץ מקים שכולל התקנת פרקטים חדשים במקום רצפות, חלוקה חדשה של המשרדים בקומה, תקרה, פתח יציאה חדש למרפסת ורכישת ריהוט חדש ללשכתו. גם בלשכתו של יו"ר המזכירות ח"כ ישראל כץ מתבצע שיפוץ.
העבודות נערכות על רקע ביקורת קשה שנשמעה מכיוונם של חלק מפעילי התנועה בתקופה האחרונה על אודות בזבוז כספים מופרז וחלוקת ג'ובים למקורבים.
לבקשת כמה מפעילי התנועה עסקה ישיבת מזכירות הליכוד בנושא, ובסיומה הוחלט לקצץ במנגנון העובדים.
2 צפייה בגלריה
מליאת הכנסת
מליאת הכנסת
ח"כ נתניהו
(צילום: אלכס קולומויסקי)
במאי השנה פורסם בכלכליסט כי הליכוד חויב להחזיר למשרד הפנים סכום של 15.6 מיליון שקל בעקבות מקדמות עודפות שניתנו למפלגה בבחירות לרשויות המקומיות ב-2018 ולתשלום קנס שהוטל עליה על ידי מבקר המדינה.
עוד פורסם כי אז כי מפלגת הליכוד הגיעה לתקרת ההלוואות המותרת מהכנסת - 64 מיליון שקל, ועל כן המפלגה אינה יכולה לקחת הלוואה נוספת לצורך השבת החוב למשרד הפנים.
גם השבוע נשמעו בליכוד קולות ביקורתיים נגד הבזבזנות שנמשכת, ולדברי גורמים במפלגה - גם חלק מהצוות של נתניהו עדיין ממומן על חשבון כספי המפלגה.
מהליכוד נמסר בתגובה: "מדובר בתחזוק מינימלי לאחר שלשכת יו"ר הליכוד ויו"ר המזכירות במצודת זאב לא שופצו זה למעלה מעשור".