שניאור זלמן, בן 27, יצא אתמול (יום שלישי) בסביבות השעה 12:00 לצלול ולדוג בחוף הילטון בתל אביב, סמוך לחוף המופרד - ולא שב מאז. לדברי קרוביו, הסירה שעמה נכנס לים "נמצאה לבדה" ובתוכה חפציו האישיים.
1 צפייה בגלריה
הסריקות אחר צוללן נעדר סמוך לחוף הילטון ת״א
הסריקות אחר צוללן נעדר סמוך לחוף הילטון ת״א
זלמן והצוותים הסורקים אחריו בחוף בתל אביב
(צילום: דוברות יחידת להבה)
צוותי הצלה בסיוע השיטור הימי החלו בשעות הבוקר המוקדמות בסריקות אחר הנעדר. הסריקות נערכות באמצעות סירת מנוע, רחפן, צוללנים ורכב אמפיבי. בתום הערכת מצב של הכוחות הוחלט לרכז את מאמצי הסריקה בארבע גזרות עיקריות: מהאוויר, על קו החוף, באמצעות כלי שיט ובעזרת צוללי חיפוש והצלה של יחידת להבה.
אחותו של שניאור, הילה פלס, אמרה כי "אח שלי הלך לצלול בים ולדוג, ונעדר כמה שעות. מצאו את הסירה שלו עם הטלפון והדברים שלו, והוא איננו. המשטרה וצוללנים מחפשים אותו בחוף תל אביב, בבקשה תתפללו שימצאו אותו בחיים - שניאור זלמן בן חנה".
האח תומר סיפר: "הוא יצא בסביבות 12:00 בצהריים עם סירה, ובסביבות השעה 19:00 בערב כבר התחילו לחפש אחריו כוחות גדולים של שיטור ימי וצוללנים. כל הציוד שלו נמצא, כולל התיק והטלפון. הוא תמיד יוצא לצלול בלבד, וכמה שאמרנו לו שזה לא כדאי - זה לא היה עוזר. אני מקווה שאני טועה ושהוא ייצא פתאום ממקום אחר ולא מהים".