צעיר בן 23 מנוף הגליל נאשם שהתנפל על חברו, דקר אותו והמשיך לרדוף אחריו עם סכין פרפר, בגלל שנפגע מסרטון שהעלה החבר לטיקטוק. החבר נפצע באורח קל ופונה לקבלת טיפול רפואי. אתמול (שלישי) הוגש לבית משפט השלום בנצרת כתב אישום נגד הצעיר על ידי המפקח איתי וחניש מלשכת התביעות של מחוז הצפון.
2 צפייה בגלריה
טיקטוק
טיקטוק
כעס על סרטון בטיקטוק - ודקר
(צילום: PixieMe / Shutterstock.com)
2 צפייה בגלריה
התיעוד בה התנפל צעיר על חברו בגלל סרטון בטיק טוק
התיעוד בה התנפל צעיר על חברו בגלל סרטון בטיק טוק
מתוך התיעוד
מהחקירה עלה שהנאשם הגיע לפני כשבוע למפגש עם חברו, והטיח בו בזעם שקילל ברשת החברתית טיקטוק את מי ששרף לו את הרכב כמה ימים לפני כן. מאחר שהנאשם בתיק נחשד כמי ששרף את הרכב ואף נחקר בתיק הזה, הוא נפגע וכעס על חברו שהשפיל אותו.

ראש משרד החקירות והמודיעין של משטרת נוף הגליל, רפ"ק דורון גבאי, סיפר: "לפני שבוע צעיר בן 26 תושב העיר, הגיע לתחנה כשהוא מדמם. הוא סיפר שחברו דקר אותו בישבן ומיד הועבר לטיפול בבית החולים".
בעקבות התלונה נפתחה חקירה והנאשם נמצא כמה שעות אחרי הדקירה מסתתר בדירת אירוח בעיר. בחיפוש בדירה נתפסה הסכין ששימשה אותו ובמקביל, החוקרים איתרו מצלמות אבטחה ברחוב שתיעדו את האירוע וניסיון הבריחה של הקורבן. רפ"ק גבאי טען כי "רק בנס זה לא הסתיים ברצח. כשאדם חמוש בסכין רודף אחרי קורבן זה בקלות עלול להידרדר לזה. אם לא היו עוד אנשים שהתערבו וסייעו לקורבן היינו מתמודדים עם זירת רצח".
רפ"ק דורון גבאירפ"ק גבאיצילום: דוברות המשטרה
עורך דין פאדי זועביעו"ד זועבי
עו"ד פאדי זועבי, סנגורו של הנאשם, מסר בתגובה: "הוא כופר בכל כתב האישום וייטען לחפותו בבית המשפט. מדובר בצעיר נורמטיבי, אשתו בהיריון בחודש שמיני ועומדת ללדת בכל רגע. אין לו אינטרס לדקור אדם בגלל סרטון ילדותי בטיקטוק. אנו נעתור לשחרורו המיידי למעצר בית, אין שום היגיון להחזיקו במעצר".