ראש הממשלה בנימין נתניהו נשאל על ידי ynet על הדיון הצפוי בהכרה ברצח העם הארמני. הוא נשאל מה השתנה משום שעד כה בלם את ההכרה, והשיב: "לא בלמתי את זה ואני בהחלט תומך בזה".