האופוזיציה השיגה ניצחון הלילה (בין רביעי לחמישי) כשהצליחה להפיל בקריאה שלישית הצעת חוק הנוגעת להסדרת שידורי הטלוויזיה. 48 חברי כנסת תמכו בהצעת החוק ו-48 התנגדו לה, ובעקבות זאת היא לא אושרה. לאחר מכן משכה הקואליציה את יתר הצעות החוק והמליאה ננעלה.
במהלך ההצבעה פרץ עימות בין הקואליציה לאופוזיציה, שטענה כי יו"ר ועדת הכספים אלכס קושניר (ישראל ביתנו) הפר הסכם קיזוז והוזעק על ידי הקואליציה להצביע בעד. בהסכם קיזוז מוסכם מראש בין ח"כ מהקואליציה לח"כ מהאופוזיציה כי שניהם לא ישתתפו בהצבעה מסוימת. באופוזיציה שיריינו את ח"כ עופר כסיף (הרשימה המשותפת) למקרה כזה והצליחו להפיל את ההצעה.
2 צפייה בגלריה
מליאת הכנסת
מליאת הכנסת
מליאת הכנסת, אמש
(צילום: יואב דודקביץ')
2 צפייה בגלריה
מליאת הכנסת
מליאת הכנסת
יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו
(צילום: יואב דודקביץ')

הצעת החוק שנפלה נועדה להאריך הוראת שעה המאפשרת לקשת, רשת וכאן לגבות תשלום על שידור ערוציהן אצל ספקיות תוכן המשדרות על גבי רשת האינטרנט, כגון סלקום ופרטנר. כעת הספקיות כבר לא צריכות לשלם לערוצים עבור שידורם.
ח"כ שלמה קרעי (הליכוד) כתב בטוויטר לאחר ההצבעה: "שלוש בלילה, הצלחנו להפיל לממשלה חוק שהיה מאוד דחוף לה להעברת מיליונים לערוצים 11, 12, 13 על חשבוננו. נמשיך להיאבק עד להפלת הממשלה הרעה".
מאז השבעת הממשלה מצליחה האופוזיציה פעמים רבות לנצח את הקואליציה, לאור הרוב הדחוק של 61 אצבעות שיש לממשלה. כך למשל בחודש שעבר הצליחה האופוזיציה להעביר בקריאה טרומית את חוק הגזענות של יעקב אשר (יהדות התורה), שמגדיר הסתה נגד חרדים כעבירה פלילית. באותו יום ניצחה האופוזיציה בהצבעה על הקמת בית חולים בסכנין, לאחר שח"כ מאזן גנאים (רע"מ) הצביע בניגוד לעמדת הקואיליצה.