אישה בשנות ה-30 לחייה אותרה הלילה (בין שני לשלישי) ללא רוח חיים לאחר שריפה שפרצה בבית פרטי ברחובות. במשטרה חושדים שבעלה (40), שנפגע באורח אנוש באירוע, רצח אותה ולאחר מכן הצית את הבית. המשפחה לא מוכרת לרווחה.
צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותה של האישה, שחולצה מהדירה עם כוויות וללא סימני חיים, ופינה לבית החולים קפלן ברחובות את הבעל החשוד שנפצע קשה. בבית החולים מסרו כי הגבר הועבר ליחידת טיפול נמרץ בעודו מונשם ומורדם, וצפוי לעבור ניתוח. בתם בת ה-4 של בני הזוג, שנפגעה באורח בינוני כתוצאה משאיפת עשן, פונתה גם היא לבית החולים קפלן. אביו של החשוד (63), שמתגורר בסמוך, נפגע באורח קל ופונה לבית החולים שיבא בתל השומר.
3 צפייה בגלריה
זירת האירוע ברחובות
זירת האירוע ברחובות
זירת האירוע ברחובות
(צילום: נדב אבס)
3 צפייה בגלריה
זירת האירוע ברחובות
זירת האירוע ברחובות
חוקרי המשטרה והזיהוי הפלילי סמוך לזירה, לפנות בוקר
(צילום: נדב אבס)
3 צפייה בגלריה
זירת האירוע ברחובות
זירת האירוע ברחובות
הכוחות בכניסה לבניין
(צילום: נדב אבס)
כוחות הכיבוי שהוזעקו לדירה, חשבו בתחילה כי מדובר בשריפה שפרצה בשל קצר חשמלי או סיבה אחרת. כשגילו את האישה, וזיהו סימני חבלה על צווארה, עלה החשד שמותה לא נגרם מהשריפה. במשטרה ציינו כי על הגופה התגלו סימני אלימות, וחושדים כי הבעל רצח את האישה עוד לפני שהבית הוצת ועלה באש. בהודעת המשטרה הודגש כי המשפחה לא הייתה מוכרת להם מאירועים קודמים.
קרובת משפחתו של הבעל שהגיעה הבוקר לזירה הביע זעזוע בשיחה עם ynet: "אנחנו מנסים להבין עדיין מה קרה. לפי מה שאנחנו מבינים אומרים שהוא רצח את אשתו וניסה להתאבד. הלם גדול". שכן שמתגורר בסמוך לזירה סיפר כי הכיר את בני הזוג, ולדבריו הם "נורמטיביים": "בחיים לא ראיתי או שמעתי אותם רבים. השם ישמור וירחם. התעוררתי מריח של שריפה וראיתי מלא כבאיות מגיעות לכאן".
פרמדיק מד"א גיא בובליל, שהגיע לזירה, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אש ועשן שיצאו מהבית. כשניתן היה להיכנס הכבאים הובילו אותנו לאישה בשנות ה-30 לחייה, מחוסרת הכרה עם כוויות. היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה. חילצו אלינו גבר כבן 40 מחוסר הכרה עם כוויות ופציעות, ולאחר ששאף עשן. הענקנו לו טיפול מציל חיים שכלל הנשמה ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב. ילדה כבת 4 וגבר כבן 63 חולצו מהדירה כשהם בהכרה מלאה ולאחר ששאפו עשן. הענקנו להם טיפול ראשוני מהיר בשטח ופינינו את הילדה במצב בינוני. הגבר פונה מהמקום במצב קל".
לזירה הגיע הלילה גם מפקד משטרת מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון. הוא ערך שם הערכת מצב יחד עם פיקוד המחוז ומרחב שפלה, במסגרתה סקרו בפניו את הממצאים הפורנזיים והעדויות שנאספו עד כה. ביטון הורה כי החקירה תנוהל על ידי היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב שפלה.