גופתו של נפתלי אדרי, שנעדר מאז קריסת העגורן בתחנת הכוח רוטנברג שבאשקלון, אותרה הבוקר (יום רביעי) בחוף באר שבע באשדוד. מאז התאונה הזו מחפשים כוחות ההצלה אחר מפעיל העגורן ואחר אדרי, דייג בן 66 מאשדוד.
הדיווח על מציאת הגופה התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש בשעה 07:42. ממד"א נמסר כי לחובשים ולפרמדיקים שהגיעו במקום לא נותר אלא לקבוע את מותו של אדרי, שאותר ללא רוח חיים.

2 צפייה בגלריה
קריסת העגורן דרומית לאשקלון בתחנת הכוח רוטנברג
קריסת העגורן דרומית לאשקלון בתחנת הכוח רוטנברג
"אבא כל הזמן היה דג על הגשר". קריסת העגורן
(צלם: יוסי וייס, חברת החשמל)
2 צפייה בגלריה
מיקום מציאת הגופה
מיקום מציאת הגופה
הזירה באשדוד, הבוקר
(צילום: בראל אפרים)
"אבא כל הזמן היה דג על הגשר, בכל פעם בנקודה אחרת", סיפר בנו של אדרי. הדייג, גמלאי של חברת החשמל, הגיע כהרגלו לדוג על המזח - והותיר את רכבו חונה מול המסוע. לאחר הקריסה הבינו כוחות ההצלה כי גם הוא נעדר. "כל העובדים הוותיקים מגיעים לשם לדוג", אמר הבן. "אם הוא היה יודע שזה יהיה מזג האוויר הוא לא היה נוסע לשם לדוג, אבל מי ציפה למזג אוויר כזה? זה התחיל משום מקום".
דוד מזרחי, מנהל תחנת הכוח, הודה בריאיון ל-ynet radio כי "לא צפינו רוח בעוצמה כפי שהייתה אתמול בערב" לדבריו, "עשרות שנים אנחנו מפעילים את העגורנים האלה, אבל במצבים קיצוניים הם נכנסים למצב של נעילה שמונעת מהם את השפעת הרוחות. עברנו כאן מזגי אוויר קיצוניים, גם סופת ברברה האחרונה. במקרה הספציפי הזה יש כאן אירוע חריג במיוחד שאנחנו מנסים ללמוד אותו. יש לנו את הכלים לבחון ולנתח את האירוע הזה כדי ללמוד מה היה פה בדיוק. כרגע מוקדם מדי לומר".
ניקולאי, המאבטח שהיה סמוך לעגורן שקרס, שחזר אתמול באולפן ynet את רגעי הקריסה: "עמדתי בעמדה שלי ופתאום התחילה רוח מטורפת. זה קרה ממש תוך שניות. העגורן התחיל להתנדנד והזיז את כל המסוע. הכול רעד, החשמל נפל. ניסיתי לקרוא לעזרה, אבל לא היה לי איך. ניסיתי לרוץ החוצה לכיוון הכניסה אבל המסוע היה כבר חצוי אחרי שהעגורן קרס. קפצתי לאונייה שליד ונחבלתי ברגלים. שמעתי צעקות לעזרה. צלצלתי מהטלפון הפרטי שלי לפיקוח ודיווחתי על מה שקרה. קראתי לכוחות, אמרתי להם שאני חושב שיש אנשים בתוכו, שיש לכודים". כתוצאה מהחבלה ברגליו, ניקואלי פונה לבית החולים ברזילי באשקלון.