1 צפייה בגלריה
מעצר עצור אזיקים אזיק חשוד אילוסטרציה
מעצר עצור אזיקים אזיק חשוד אילוסטרציה
"גרסאותיהם צריכות להיבדק". אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
החשד לאונס כפול תוך שעות של צעירה בעלת צרכים מיוחדים בשבת באזור התחנה המרכזית בתל אביב: הבוקר (יום ג') נעצר חשוד נוסף במעשה ובית משפט השלום בעיר האריך את מעצרו עד יום חמישי. נקבע שחשוד נוסף, שנעצר כבר בתחילת השבוע, יישאר גם הוא במעצר עד יום חמישי. שני החשודים הם נתיני אריתריאה.
המתלוננת (22) היא חוסה שבשבוע שעבר הוכרזה נעדרת מהוסטל באזור השרון שבו היא מתגוררת. את התלונה היא הגישה בשבת, לאחר שהגיעה לבית חולים בתל אביב וסיפרה שנאנסה. במהלך החקירה נעצר אדם נוסף, שותפו לדירה של החשוד הראשון, אך הוא שוחרר לאחר שהתברר שאינו קשור למעשים.
על פי המשטרה, החשוד הראשון פגש את הצעירה ישנה בתחנה המרכזית ושכנע אותה לבוא איתו תוך שהציע לה כסף ונעליים. לטענת החוקרים הוא לקח אותה למתחם להשכרת חדרים לפי שעה, ובדרך הם פגשו את החשוד השני. בדירה, נטען, הוא אנס את הצעירה, ולאחר מכן לקח אותה החשוד השני לדירה אחרת ואנס אותה גם הוא.
החשוד הראשון מכחיש את טענת האונס וטוען שבתחילה הם הסכימו לשכב אך מאחר שלא הצליחו – לא קיימו יחסי מין מלאים. סנגורו של החשוד השני טוען שהוא רק ביקש לסייע למתלוננת לאחר שנאנסה ואפשר לה לישון אצלו מבלי שקיימו יחסי מין.
השופט אור ממון שהחליט על הארכת המעצר של שניהם כתב: "גרסאות החשודים צריכות להיבדק, אך עדיין יש פעולות חקירה לביצוע".