פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי מרכז בלוד כתב אישום נגד סמיר מסארוה (36), עלאא מסארוה (37) ותאיר אלגנאגרה (29) מטייבה לאחר שהכו, איימו וגזרו את אוזנו של אדם שככל הנראה לקח מהם 200 שקלים.
1 צפייה בגלריה
הנאשם חתך באמצעות מספריים חלק מאוזן המתלונן, שברח כשאוזנו מדממת
הנאשם חתך באמצעות מספריים חלק מאוזן המתלונן, שברח כשאוזנו מדממת
הנאשם חתך באמצעות מספריים חלק מאוזן המתלונן, שברח כשאוזנו מדממת
מכתב האישום שהגיש התובע, עורך הדין דניאל איקן, עולה כי בחודש יולי האחרון הגיע המתלונן (38) לקיוסק שבטייבה ולקח 200 שקלים שהיו מונחים על אחד השולחנות. בעקבות זאת החליטו סמיר ועלאא לנקום בו. בתחילת חודש נובמבר, הבחין סמיר במתלונן, תפס אותו יחד עם שלושה נוספים, לקחו אותו לקיוסק בו נכח תאיר, והושיבו אותו לצד שולחן. אז שאל אותו סמיר למה גנב מהם את הכסף, והמתלונן השיב שיחזיר להם אותו.
סמיר השיב למתלונן כי "תכף אני אראה לך", והתקשר לעלאא, שהגיע למקום תוך מספר דקות והורה לתאיר לכבות את המכשיר המתעד את המצולם במצלמות הקיוסק. אז החלו סמיר, עלאא ושלושה נוספים להכות את המתלונן באגרופים בכל חלקי גופו, כשתוך כדי אחד מהם מכסה את עיניו, והם מאיימים עליו ושואלים אם מעדיף שיהרגו אותו או שיחתכו את אוזניו. בזמן שהכו את המתלונן, סמיר ועלאא החזיקו אקדח לסירוגין, הכו באמצעותו את המתלונן ואף הצמידו אותו לראשו תוך איומים שיהרגו אותו.
סמיר ועלאא חזרו בפני המתלונן על השאלה אם הוא מעדיף שיהרגו אותו או יחתכו את אוזניו פעמים רבות, כשבסוף השיב המתלונן כי הוא מעדיף שיחתכו את אוזניו. בזמן שסמיר ביקש מספריים מאחד האחרים שנכחו במקום, ניסה המתלונן לחמוק ללא הצלחה, וסמיר חתך חלק מאוזנו השמאלית. באותן נסיבות, לקחו הנאשמים והאחרים 100 שקלים מהמתלונן. בשלב מסוים, סמיר ועלאא אמרו למתלונן ללכת והוא נמלט מהמקום בזמן שאוזנו מדממת. לאחר שברח, החל תאיר לנקות את המקום מכתמי הדם שנותרו.
לשלושת הנאשמים מיוחסות עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, איומים, שיבוש מהלכי משפט וקשירת קשר לפשע.
עורך דינם של הנאשמים שאדי כבהא מסר: "לפי החקירה האירוע לא צולם. קיימת מחלוקת בנוגע להאם הלקוחות שלי ביצעו את העבירה. בנוסף, המתלונן הגיע לבית החולים שעות רבות אחרי התקרית והדבר מעלה שאלות, במיוחד כאשר יש לנו טענות שהוא מנסה לסחוט כספים מהנאשמים, שמכחישים את ביצוע העבירה. במסגרת ניהול התיק בית המשפט יווכח שהמתלונן לא אמין".