ג'אבר אל-קרנאוי (3) נדרס למוות היום (שלישי) בצהריים על-ידי משאית ברחוב אבא הלל סילבר בלוד, שבה ככל הנראה נהג אחיו של האב. חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו לזירה, אך נאלצו לקבוע את מותו במקום.
3 צפייה בגלריה
ג'בר שעבאן
ג'בר שעבאן
הילד ג'אבר אל-קרנאוי והמשאית
(צילום: יריב כץ)
3 צפייה בגלריה
זירת תאונת הדרכים בלוד
זירת תאונת הדרכים בלוד
הקורקינט שנמצא בזירה
(צילום: אבי חי)
3 צפייה בגלריה
זירת תאונת הדרכים בלוד
זירת תאונת הדרכים בלוד
זירת התאונה בלוד
(צילום: יריב כץ)
הפרמדיק יוסף איסמאעיל ממד"א סיפר כי "הילד שכב מחוסר הכרה ועם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד לאחר שככל הנראה נפגע מרכב. ביצענו בדיקות רפואיות, אך הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותו במקום".
תחילה אמרו במשטרה שמדובר בתאונת פגע וברח, אבל לאחר מכן התברר שנהג המשאית, דודו של הילד, נותר בזירה. הוא נעצר ונלקח לחקירה, שם סיפר כי לא הבחין כשפגע בילד, שככל הנראה רכב באותה עת על קורקינט לפעוטות בשביל הכורכר שיוצא ממתחם בית המשפחה אל הכביש הראשי.
הוריו של ג'אבר, איברהים ונועה אל-קרנאוי (35), היו בעבודה בזמן שבנם היה תחת השגחתה של הסבתא עם נכדה נוספת. בני המשפחה מספרים שג'אבר היה בנם היחיד של איברהים ונועה, שנאבקו להביא אותו לעולם במשך חמש שנים.
עו"ד זייד אבו ענאם, סנגורו של הדוד והחשוד בדריסה, אמר כי "הוא ואשתו הזעיקו את מד"א והמשטרה. השמועות שרצו על פגע וברח לא נכונות. הוא בעצמו גר באזור, וממקום התאונה הלך מיד להיחקר בתחנת המשטרה".