2 צפייה בגלריה
זירת הירי בעבד אללטיף סלאמה  בקלנסוואה
זירת הירי בעבד אללטיף סלאמה  בקלנסוואה
זירת הרצח בקלנסווה
(צילום: חסן שעלאן )
עבד אלרחים עבד אללטיף סלאמה, גבר בשנות ה-50 לחייו, נורה אתמול (שלישי) למוות ליד ביתו בקלנסווה שבשרון. הוא פונה לבית החולים מאיר בכפר סבא, שם נקבע מותו לאחר זמן קצר. המשטרה פתחה בחקירה בחשד לרצח.
הקורבן ישב ברכבו כשירו לעברו עשרות קליעים שחלק מהם פגעו בפלג גופו העליון. צוות מד"א פינה אותו לבית חולים מאיר בכפר סבא, ולאחר מאמצים של צוות הרופאים, הם נאלצו לקבוע את מותו. כוחות משטרה הגיעו לזירה ופתחו בחקירה. טרם נעצרו חשודים והרקע בבדיקה. אמו של הנרצח הייתה במקום והחלה לצעוק בבכי "למה רצחו לי את בני , מה עשה לכם. הרסתם לנו את החיים".
2 צפייה בגלריה
זירת הירי בעבד אללטיף סלאמה  בקלנסוואה
זירת הירי בעבד אללטיף סלאמה  בקלנסוואה
(צילום: חסן שעלאן )
הרצח התרחש יום לאחר מינויו של תת-ניצב נתן בוזנה לראש אגף סיף, האגף לסיכול פשיעה בחברה הערבית, במקום ניצב ג'מאל חכרוש שפרש בעקבות פרסום התיעוד שלו מדלג מעל קורבן בזירת רצח בכפר כנא ב-2020.
ילד בן 11 שגר בשכונה בה אירע המקרה סיפר: "ראיתי את הרצח מול העיניים. זה היה מפחיד. כמעט נפגעתי מירי. עוד לא מעכל מה שראיתי ומאז אני במצב נפשי לא פשוט".
תושבים אחרים סיפרו כי מזה חודשים קלנסווה יחסית שקטה ולא התרחשו בה אירועים חמורים וזהו הרצח הראשון מתחילת השנה. "מקווה שיחידת סיף תבצע את תפקידה מול התופעה החמורה ולא תזלזל באירועים", אמר אחד התושבים. "ציפינו לראות מחסומים ומסוק משטרתי באוויר כדי שיתפסו את הרוצחים אבל כלום לא היה. כל מה שראינו זה שוטרים בזירה".
קרוב משפחתו של הנרצח אמר: "עוד לא יודעים מי רצח אותו. זה מעשה אכזרי שיכל לפגוע בעוד אנשים שהיו בשכונה. הכדורים פגעו גם באחד הרכבים. הפושעים עדיין משתוללים ואין מי שיעצור אותם".
הרצח אתמול - ה-18 מתחילת השנה בחברה הערבית - התרחש יום לאחר מינויו של תת-ניצב נתן בוזנה לראש אגף סיף, האגף לסיכול פשיעה בחברה הערבית, במקום ניצב ג'מאל חכרוש שפרש בעקבות פרסום התיעוד שלו מדלג מעל קורבן בזירת רצח בכפר כנא ב-2020.