עלי ג'רושי, "הבורר" של משפחת הפשע, נרצח הלילה (בין חמישי לשישי) ביריות בשכונת ג'ואריש ברמלה. הגבר פונה עצמאית לבית החולים שמיר אסף הרופא, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה וסרקה אחר מבצעי הירי באזור, אך טרם נעצרו חשודים. כוחות גדולים הגיעו לאזור מחשש שתתבצע נקמה.

1 צפייה בגלריה
עלי ג'רושי "הבורר" מרמלה נרצח
עלי ג'רושי "הבורר" מרמלה נרצח
עלי ג'רושי
(מתוך "פנים אמיתיות", רשת 13)
סמוך לזירת הרצח אותר כלב ירוי, ששייך לבני משפחתו של ג'רושי. מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, קיים הערכת מצב מיוחדת והטיל את החקירה על ימ"ר מרכז. "כלל המערכים הרלוונטיים יעמדו לרשות היחידה החוקרת, לצד תגבור הפריסת המבצעית והאכיפה הממוקדת", נמסר.
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, שמיעט להתייחס עד כה לאירועי פשיעה חרף תפקידו, מסר בעקבות הרצח כי יבקש מראש הממשלה בנימין נתניהו ליישם את ההסכם הקואליציוני בין עוצמה יהודית לליכוד, שלפיו שב"כ יתערב ב"לוחמת במשפחות הפשע".
לדברי בן גביר, "אחרי בחינה של עבודת המשטרה והערכה עמוקה מאוד למפכ"ל ולשוטרים המוסרים נפש, יש להכניס גם את השב"כ לפעולה בצורה אינטנסיבית. חשוב לציין שהדבר ייעשה לצד פעילות המשטרה ואני שולח מכאן ברכת הצלחה לכל החוקרים והיחידות המיוחדות שפועלות בנושא והביאו למעצרים חשובים ורק השבוע סיכלו אירוע של רצח. אולם, אין מנוס מלהפעיל גם את שירות הביטחון הכללי, בתופעה שהופכת להיות מכת מדינה, וביכולתו של השב"כ להביא עוד מודיעין איכותי ולהשתמש בסמכויות חקירה מיוחדות שלא ניתנות למשטרה".
ג'רושי היה דמות מוכרת מאוד בעולם הפשע ומחוצה לו, ובעבר סיפר בריאיון ל"פנים אמיתיות" כיצד מתקבלת החלטה לרצוח אדם אחר. "מי שמגיע לו נרצח", אמר. "לא נרצח אף אחד סתם". כשנשאל מה אדם צריך לעשות כדי שתתקבל החלטה כזו לגבי גורלו, השיב "לא צריך לעשות הרבה - צריך להיות מסוגל לעשות. לא כולם מסוגלים לעשות". לדבריו, יש "פורום" שמתכנס ומקבל את ההחלטות הללו.