המשטרה בקליפורניה חושדת שרוצח סדרתי פועל במדינה, ואחראי לרצח של שישה גברים. חמישה מהם נורו למוות בחודשים האחרונים בסטוקטון, כשהיו לבדם ברחובות העיר בשעת לילה מאוחרת. הרוצח ארב להם וירה בהם. אף אחד מהם לא נשדד או הוכה לפני הירי. בעקבות בדיקת הקליעים בזירות הרצח המשטרה מאמינה שמדובר באותו רוצח. לא ברור אם הוא השתמש באותו אקדח.
חמשת מקרי הרצח בסטוקטון היו בלב העיר, ברדיוס של קילומטרים בודדים. המשטרה מעריכה שהרוצח בחר את קורבנותיו באקראי: בין הנרצחים לא היה קשר כלשהו, ואין עדות לכך שהאירועים קשורים לפעילות של ארגוני פשע או סוחרי סמים. הרשויות בעיר סטוקטון הציעו פרס של 95,000 דולר למי שימסור מידע שיוביל למעצר של חשודים במקרי הרצח. המשטרה בעיר פרסמה תמונה מטושטשת של גבר בלבוש שחור שתועד במצלמות בחלק מהזירות. למקרי הרצח עצמם אין תיעוד, וכן לא אותר נשק. "אין לנו שום סרטון של מישהו מחזיק אקדח או מבצע פשע", אמרה המשטרה.
1 צפייה בגלריה
המשטרה בעיר סטוקטון בקליפורניה פרסמה חושדת שרוצח סדרתי פועל בעיר
המשטרה בעיר סטוקטון בקליפורניה פרסמה חושדת שרוצח סדרתי פועל בעיר
התמונה של החשוד, ומפת זירות הרצח בעיר סטוקטון
ארבעה מהנרצחים בחודשים האחרונים בסטוקטון היו גברים ממוצא היספני. הנרצח הראשון, פול יאו בן ה-35, נורה למוות ב-8 ביולי. סלבדור דבודי ג'וניור בן ה-43 נרצח ב-11 באוגוסט. ג'ונתן הרננדז רודריגז בן ה-21 נורה ב-30 באוגוסט. חואן קרוז בן ה-52 נרצח ב-21 בספטמבר ולורנס לופז ג'וניור בן ה-54 נורה למוות ב-27 בספטמבר. "הוא פשוט היה במקום הלא נכון, בזמן הלא נכון ובנסיבות הלא נכונות", אמר ג'רי, אחיו של לורנס, לערוץ טלוויזיה מקומי. "קשה לעכל את מה שקרה".
המשטרה ציינה שארבעה מהקורבנות הלכו לבדם ברחוב חשוך, והקורבן החמישי היה במכונית חונה. "זה בהחלט תואם את ההגדרה של רוצח סדרתי", אמר ג'וזף סילבה ממשטרת סטוקטון. "לצערנו הקורבנות שלנו היו לבדם באזור חשוך, ונראה שהיורה ניצל את ההזדמנות".
אמש, בעקבות החקירה, דיווחה המשטרה על שני אירועי ירי נוספים שמי שאחראי להם הוא ככל הנראה אותו רוצח סדרתי: ב-21 באפריל נורה למוות גבר בן 40 בעיר אוקלנד, בסביבות השעה 04:15. חמישה ימים קודם נורתה אישה בסטוקטון, שהייתה לבדה ברחוב בשעת לילה. היא שרדה את הירי.