פרסום ראשון: חודשיים לאחר הירי התועה בבת ים שפגע בעדי פרץ ופצע אותה באורח קשה, המשטרה עצרה את החשוד בירי, במסגרת חקירה מקיפה שבה נעצרו עוד ארבעה חשודים. כך הותר הבוקר (שני) לפרסום. על פי החשד, עבריינים ירו אחד על השני באזור, כשאחד הכדורים פגע בפרץ.
ב-9 באוגוסט פרץ בת ה-37 נורתה בראשה בעת שנסעה ברכבה, בדרך לקרובי משפחתה, עם בתה בת ה-4 ברחוב הנביאים בבת ים, ונפצעה באורח קשה. היא איבדה שליטה על הרכב, עלתה על המדרכה ונעצרה בתוך גינה ציבורית. בהמשך פונתה לבית החולים במצב קשה מאוד, כל זאת לעיני ילדתה הקטנה המבועתת, שלא נפגעה.
המשטרה מייחסת לחמשת החשודים, תושבי חולון ובת ים בשנות ה-30 לחייהם, חשד למעורבות בניסיון רצח. זאת למרות שעל פי המשטרה פרץ נפגעה מהירי על רקע סכסוך מקומי בעת שנקלעה לאזור ונפגעה בשוגג.
דבר המעצר הותר לפרסום בתום חקירה סמויה שניהלו חוקרי ימ"ר תל אביב בפיקודו של ניצב-משנה אסי צור, אשר כללה הפעלת אמצעים טכנולוגיים שונים לצד ניתוח ממצאים פורנזיים בזירה. נמסר כי הם יובאו מחר לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בהארכת מעצרם.

2 צפייה בגלריה
יר ברחוב הנביאים בבת ים
יר ברחוב הנביאים בבת ים
זירת הירי בבת ים
(צילום: נדב אבס)
החוקרים בדקו תחילה את כל כיווני החקירה - גם את האפשרות שפרץ נורתה במתכוון על ידי מתנקש. במהרה התברר כי ככל הנראה מדובר בירי תועה שנורה על ידי אדם שהגיע מסמטה קרובה, במסגרת סכסוך בין עבריינים. זאת על רקע העובדה שמדובר באישה נורמטיבית ללא עבר פלילי, וגם בשל כך שהיורה ירה ממרחק של 15 מטרים מהרכב. דמות המפתח בחקירה מראשיתה הייתה רוכב אופנוע שנראה נמלט מהמקום. חוקרי המשטרה ניסו להבין אם מדובר ביורה עצמו, או באדם שאליו כוונו יריות ולכן ברח.
מפקד מחוז תל אביב, ניצב עמי אשד, הנחה להתייחס למקרה כאל רצח, והטיל את החקירה על היחידה המרכזית (ימ"ר) בפיקודו של נצ"מ אסיר צור. עשרות חוקרים ובלשים פשטו על אזור האירוע, תשאלו את כל בעלי החנויות בקרבת מקום ועברו על כל מצלמות האבטחה, ולבסוף התברר כי היורה ניסה לפגוע באדם שישב בקיוסק, במסגרת סכסוך בין כנופיות עבריינים באזור בת ים והמרכז, שלא היה מוכר לימ"ר, אלא למרחב חולון. הם קשורים לעוד סכסוכים וניסיונות חיסול. מלבד רוכב האופנוע שנראה נמלט המשטרה הגיעה לחשודים נוספים, והבוקר הם נעצרו.
ברשות החשודים נמצא אקדח וסמים - וכל העצורים שייכים לצד אחד בסכסוך - של היורה. הסכסוך בין החבורות נמשך במשך שנתיים בשכונה מקומית על רקע פגיעה ברכוש. הכדורים נורו לעבר אדם מסוים, שפינה עצמו לבית חולים, וחלקם פגעו בפרץ שנפצעה. האדם שנפגע כבר היה מעורב בעבר בתקרית דומה, ואז הוא נפגע קשה.

פרץ חולצה מרכבה בהכרה מלאה, אך לאחר שפונתה לבית החולים וולפסון בחולון מצבה הוחמר והיא הועברה לבית החולים איכילוב בתל אביב. מקורבים למשפחה סיפרו לאחר האירוע כי עדי הייתה בדרכה לחמותה כדי שתעשה בייביסיטר לבתה בת ה-4 ששהתה ברכב. "לא מבינים מה קרה, סיטואציה פסיכית", אמרו. "מדובר באנשים נורמטיביים שלא רבים עם איש. היא התחתנה בשנית רק לפני כמה חודשים והייתה עם בתה מנישואים קודמים".
לאחר שלושה ימים מצבה של פרץ השתפר באופן משמעותי והיא חזרה להכרה. כעבור שישה ימים היא פרסמה מבית החולים פוסט בפייסבוק ובו כתבה: "תודה ענקית לכל מי שמתפלל עליי. אין לי ספק, התפילות קורעות את השמיים... מדי רגע מסבירים לי כמה ניסים קרו לי לפני שבוע בערב הנורא הזה... הלילות קשים עם כאבי תופת בראש שלא עוזבים, הבקרים בהתאוששות אך הנשמה תמיד בהודיה על כך שאני בחיים ויותר מזה הבת שלי.
"הודיה גדולה על בעלי שתמיד מסביבי דואג, ועל כל המשפחה והחברים שתומכים 24-7 כולם ככולם. מחכה כבר לבוקר בו אוכל לפתוח ספר ולהתפלל, כי כרגע אני רואה כפול עם לחץ גדול בכל הפנים. אוהבת את כולכם וגאה בכם שהתחזקתם באמונה וביטחון בבורא עולם, כי הכל מלמעלה והכל לטובה".