עבריין מוכר מוואדי ערה, החשוד בכמה וכמה תיקים חמורים, נתפס עם אקדח אוויר - וביום חמישי האחרון הוגש נגדו כתב אישום.
בחיפוש שנערך בבית ששכר בנשר, נמצא מוסלק האקדח שנלקח למעבדות המשטרה. החשוד מסר כמה גרסאות שנבדקו ונשללו לחלוטין על ידי שוטרי ימ"ר חוף. מעצרו הוארך כמה פעמים וביום חמישי האחרון, כאמור, הוגש נגדו כתב אישום בגין נשיאת אמצעי לחימה באופן שאינו חוקי.
1 צפייה בגלריה
אקדח אוויר של עבריין מוכר נתפס בביתו בעיר נשר
אקדח אוויר של עבריין מוכר נתפס בביתו בעיר נשר
אקדח האוויר שנמצא בבית העבריין בנשר
גורמים במשטרה אמרו כי אותו נאשם היה עצור בחשד לרצח אבל לא היו ראיות נגדו. הוא נהג ברכב משוריין עם שכפ"ץ לאור האיומים שנשקפו לו מצד אחרים שסימנו אותו כיעד. בחודשים האחרונים נרצחו שני האחיינים שלו, ואחיו נפצע בינוני.
בתוך כך, עו"ד דניאל שחף מהמחלקה לחקירות שוטרים הגיש היום (ראשון) לבית משפט השלום בנוף הגליל-נצרת כתב אישום נגד השוטר עיסא כעביה, לוחם מג"ב, ושלושה נאשמים נוספים - זיד סלאמנה, נאסר נוג'ידאת ותאאר נוג'ידאת. הארבעה, תושבי כעביה ובועיינה נוג'ידאת, נאשמו בגין מעורבות בירי לעבר רכבו של אדם על רקע סכסוך לפני שלושה שבועות. החקירה נוהלה על ידי צוות חקירה משותף של צוות צפון במח"ש ותחנת טבריה במשטרה.
על פי כתב האישום, עיסא ונאסר איימו על המתלונן כי יסיים קשר רומנטי עם אישה. שניהם הגיעו עם זיד לבועיינה נוגידאת, אז הצביע הנאשם תאאר על ביתו של המתלונן וכן על רכב שחנה בסמוך לבית. הם נסעו לצומת הכניסה ליישוב, הסירו את לוחיות הזיהוי מאחד הרכבים עימו הגיעו וחזרו לבית המתלונן.
 עופר סבועו"ד עופר סבוצילום: זהר שחר
השוטר עיסא יצא מהרכב, רעול פנים, וירה 11 יריות לעבר רכבו של המתלונן באמצעות האקדח המשטרתי שברשותו. כתוצאה מהירי נגרם נזק לרכב. כתב האישום מייחס לנאשמים עבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, ירי בשטח בנוי, שינוי זהות של רכב או חלק ברכב, חבלה במזיד ברכב, איומים, קשירת קשר לביצוע פשע וסיוע לאחר מעשה.
עו"ד עופר סבו, שמייצג את השוטר, מסר כי מרשו מכחיש את כל האישומים נגדו.
עו"ד שמואל ברזניעו"ד שמואל ברזניצילום: אביהו שפירא
עו"ד שמואל ברזני, שמייצג את אחד משלושת הנאשמים האחרים, מסר: "כתב האישום הוגש היום וטרם למדנו את חומרי החקירה. לעת הזו, מרשי מכחיש כל קשר לסכסוך או לעבירות שבוצעו".
מהמשטרה נמסר בתגובה: "השוטר עצור ובימים אלו ייערך לו שימוע לשקילת פיטוריו מן החייל, כמקובל. אנו רואים בחומרה כל התנהלות חריגה שאינה עומדת בקנה אחד עם נורמות ההתנהגות וערכי הארגון".