"הבדל של שניות - ולא הייתי יוצא מזה חי": כך תיאר תושב פתח תקווה איציק אהרון (42) את מה שחווה אתמול (שני) בשעות אחר הצהריים, כאשר קורת ברזל נפלה מגשר בבנייה על כביש 431 שבו נסע - וכמעט פגעה בו. "זה נס גדול שאני בחיים", אמר.
אהרון היה אתמול בדרכו הביתה לאחר ביקור אצל רופא, שאליו הגיע בשל פציעה בגב, ונסע בכביש 20 מצפון לדרום. הוא ירד סמוך לצומת פלמחים, המוביל לכיוון כביש 431 מזרחה. "כשהתקרבתי לגשר הענק שבונים על 431, קורת ברזל ארוכה נפלה על הכביש ממש מול הרכב שלי. אם הייתי נוסע טיפה יותר מהר, או שהקורה נופל באיחור של שניות בודדות, היא הייתה פוגעת בי", סיפר.
1 צפייה בגלריה
קורת פלדה כמעט נופלת על רכב בכביש 431
קורת פלדה כמעט נופלת על רכב בכביש 431
קורת הפלדה נופלת לפני רכבו של אהרון
(צילום: איציק אהרון)
עוד תיאר אהרון: "הצלחתי לשבור שמאלה עם הרכב, יצאתי החוצה ולא האמנתי שזה אמיתי. הסתכלתי במצלמות של הרכב והבנתי איזה נס קרה לי. לא הייתי יוצא מזה חי. חרף העובדה שנפילת הקורה הייתה עלולה להסתיים בתאונה קטלנית, אהרון סיפר כי נתקל בזלזול מצד אחד הפועלים. "צעקתי לאחד מהם שהיה על הכביש והוא ענה 'מה אתה רוצה ממני, דבר עם המנופאי'".
לנוכח הרשלנות לכאורה שהביאה לנפילת הקורה שכמעט ופגעה בו, אהרון הגיש תלונה במשטרת ראשון לציון וכן למפקח הארצי על הבנייה. "הרבה פועלים ירדו מיד כדי לפנות את הקורה שחסמה את הכביש, ואגב כך העלימו את מה שקרה", ציין, והוסיף כי במשטרת ראשון לציון עדכנו אותו הבוקר כי נפתחה חקירה בעניין. "חובה למצות את החקירה ולבדוק אם הייתה רשלנות. הפעם זה נגמר בנס, בפעם הבאה זה חלילה יכול להיגמר במוות".