1 צפייה בגלריה
מחסום בשומרון, ארכיון
מחסום בשומרון, ארכיון
מחסום בשומרון, ארכיון
(צילום: יואב זיתון)
מפתה ישראלים למפגש מיני - ומשאיר אותם חסרי כל בכפר פלסטיני: משטרת מחוז ש"י החלה לחקור חשד לפיו פלסטיני, שודד כלי רכב, מפתה את קורבנותיו באתרי היכרויות של הקהילה הגאה, קובע עמם מפגש ותוקף אותם באלימות. לאחר מכן, על פי החשד, הוא נוטש את הקורבנות הישראלים בכפרים פלסטיניים סמוך למחסום רנטיס שבשומרון.
בימים האחרונים התקבלו ארבעה דיווחים לפיהם תושב אחד הכפרים בשומרון השאיר את המתלוננים בלב כפר פלסטיני בשעת לילה מאוחרת, לאחר ששדד מהם את רכבם ואת חפציהם האישיים. על פי החשד, השודד פתח חשבון פיקטיבי באתרי היכרויות של הקהילה הגאה, יצר קשר עם חבריה ופיתה אותם לפגישה מינית לאחר כמה שיחות שבהן נוצר קשר של אמון בין הצדדים.
ל-ynet נודע כי החשוד קבע עם המתלוננים סמוך למחסום, שם אספו אותו ברכבם. בכל אחד מהמקרים הוא פנה לקורבן, שנהג ברכב, וביקש ממנו לנסוע למקום מבודד לטובת ביצוע האקט המיני - אז נהג להוביל את קורבנותיו לאחד הכפרים הפלסטיניים הסמוכים, שם תקף אותם באלימות ונמלט עם רכבם. הם נותרו מאחור, בלב הכפר, ללא אפשרות ליצירת קשר. בחלק מהמקרים נעשה שימוש בגז פלפל.
גורם במערכת הביטחון הסביר כי "מדובר בעניין פלילי, אבל צריך לזכור כי הימצאות של ישראל בלב כפר פלסטיני יכולה להתפתח לאירוע פח"ע. להיכנס לכפר ו'לשלוף' משם ישראלי זה אירוע לא פשוט. על האנשים להיזהר ולשים לב לפני שהם נכנסים לשטחים הפלסטיניים. זו ממש סכנת חיים".