1 צפייה בגלריה
בית המשפט השלום והמחוזי בתל אביב
בית המשפט השלום והמחוזי בתל אביב
בית המשפט בתל אביב
(צילום: נדב אבס)
צעיר בן 27 מאשדוד תקף פרקליטה ליד בית המשפט בתל אביב משום שלא הסכימה לשוחח עימו, נצמד אליה ואיים: "אם תצלמי אותי אני אהרוג אותך". כך נטען בכתב האישום שהוגש נגדו אתמול (ראשון), ובו יוחסו לו עבירות של תקיפה ואיומים. הצעיר מואשם כי תקף ברביעי האחרון שלוש נשים נוספות בעיר, במקרים שונים. בשלב זה נקבע כי לנוכח עברו הפסיכיאטרי, ועד שיתקבלו תוצאות הבדיקה הפסיכיאטרית שאליה הופנה, יישאר הנאשם במעצר.
לפי כתב האישום, הנאשם רכב על אופניו בתל אביב והתקרב לשתי נשים, בהן הפרקליטה, שהיו בדרכן למשרדן בפרקליטות. לאחר שביקש לדבר עימן והן התעלמו, הצעיר נצמד לפרקליטה והכה בידה. בשלב זה הוציאה הפרקליטה את הטלפון הנייד שלה, והנאשם אמר לה: "אם תצלמי אותי אני אהרוג אותך, בואי נלך לבית משפט".
על-פי אישום נוסף, הצעיר ירק על עוברת אורח וקילל אותה. באישום שלישי נטען כי בעת שרכב על אופניו, התנגש הצעיר באישה שיצאה לריצת בוקר, קילל אותה, ירק עליה ואמר: "אני שונא נשים, אני רוצה להרוג". האישה נפצעה, ובאירוע זה מיוחסת לנאשם תקיפה. גם האישום הרביעי נוגע לתקיפה שבה התנגש הצעיר באישה בעת רכיבה על אופניו, ולאחר שהחלה לבכות - ירק לעברה וקילל אותה.
לנאשם יוחסו בעבר מקרים של איומים ותקיפה, אך נמצא שהוא אינו כשיר לעמוד לדין. הפרקליטות ביקשה להשאיר אותו במעצר עד תום ההליכים נגדו בשל טענתה כי נשקפת ממנו מסוכנות ממשית. כאמור, הנאשם יישאר במעצר עד לקבלת תשובותיה של הבדיקה הפסיכיאטרית שאליה הופנה.
עו"ד רותם סרי, שמייצג את הנאשם מטעם הסנגוריה הציבורית, מסר בתגובה: "מדובר בצעיר שנמצא במצב נפשי מורכב. היום הוגש כתב האישום וטרם קיבלנו את חומרי החקירה. לאחר שנקבל את תוצאות חוות הדעת ואת חומרי החקירה נשקול את המשך צעדינו".