חיפושים נרחבים במים באזור אשקלון אחר שני נעדרים: עגורן שמוצב בסמוך למסוע הפחם בתחנת הכוח רוטנברג באשקלון, על קו המים, קרס אתמול (שני) בשעות הערב המאוחרות. המשטרה מסרה כי על העגורן שקרס היו שני בני אדם שנפלו למים, ואחד מהם חולץ. הגבר שחולץ מהמים לאחר שנפל מהעגורן, בן 53, פונה למרכז הרפואי ברזילי באשקלון כשמצבו מוגדר בינוני.
במהלך הלילה עלה החשש כי גם אדם נוסף, דייג, שהה במקום בזמן המקרה. הקשר עמו נותק, ולכן העריכה המשטרה כי יש שני נעדרים - הדייג ועובד חברת חשמל שהיה על העגורן. הכוחות מבצעים אחריהם חיפושים נרחבים, תוך שימוש בצוללים ובאמצעים אחרים, וקיים חשש כבד לחייהם. הקריסה אירעה בזמן שבאזור השתוללו רוחות עזות.
2 צפייה בגלריה
קריסת העגורן דרומית לאשקלון בתחנת הכוח רוטנברג
קריסת העגורן דרומית לאשקלון בתחנת הכוח רוטנברג
חיפושים אחר דייג ואדם שהיה על העגורן שקרס
2 צפייה בגלריה
העגורן שקרס בתחנת הכוח באשקלון
העגורן שקרס בתחנת הכוח באשקלון
העגורן שקרס בתחנת הכוח באשקלון
כוחות המשטרה, יחד עם כוחות צה"ל, הכבאות וחברת החשמל פעלו לאורך הלילה במאמצים לאיתור וחילוץ הנעדרים, וכאמור חילצו אדם אחד שמצבו מוגדר בינוני. המשטרה הקימה במקום חפ"ק אחוד יחד עם כלל הגופים לניהול האירוע.
מחברת החשמל נמסר כי "בשל מזג אוויר חריג ורוחות עזות, נפגע מזח הפחם בתחנת הכוח רוטנברג באשקלון, כשאחד העגורנים קרס ויש חשש לנפגעים. צוותי חברת החשמל, כוחות ההצלה, משטרה וחיל הים נמצאים במקום. חברת החשמל תקים צוות שיתחקר את האירוע".
פורסם לראשונה: 00:33, 14.03.23