גבר בן 42 נמצא הלילה (בין ראשון לשני) ללא רוח חיים בדירה ברחוב נחמיה בנתניה. על גופת הגבר נמצאו סימני דקירה. המשטרה פתחה בחקירה בחשד לרצח, ונסיבות המקרה עדיין לא ברורות. בין היתר נבדק אם מדובר בפשע שנאה או מפגש מיני שהסתבך. מעבדת זיהוי פלילי הוזמנה לזירה.
נער ונערה הגיעו לביתו של הגבר באזור השעה שלוש בלילה, ונבדק החשד שהם הגיעו כדי לקנות סמים. השניים נכנסו לדירתו ומצאו אותו מוטל על המיטה ועם דקירות על גופו. הם הזעיקו את המשטרה.
לנרצח היה רקע של עבירות מין בבני נוער ונהג לתת שירותי מין לגברים. הוא היה בעבר עבריין מין בפיקוח. שכנים סיפרו כי לא שמעו רעש חריג מהדירה.
2 צפייה בגלריה
חשד ל רצח ב נתניה גבר נמצא ללא רוח חיים
חשד ל רצח ב נתניה גבר נמצא ללא רוח חיים
הזירה שבה נמצאה הגופה בנתניה
(צילום: רענן בן צור)
2 צפייה בגלריה
חשד ל רצח ב נתניה גבר נמצא ללא רוח חיים
חשד ל רצח ב נתניה גבר נמצא ללא רוח חיים
כוחות המשטרה בזירה
(צילום: רענן בן צור)
ממד"א נמסר כי הדיווח על גבר שנמצא מחוסר הכרה בדירה בנתניה התקבל הלילה ב-3:03. פראמדיק מד"א יקי חג'ג' סיפר: "כשנכנסנו לדירה ראינו את גבר שוכב מחוסר הכרה עם סימני אלימות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".
אתמול נורה למוות חוסאם מוסראתי (23) ברחוב החלוץ בלוד, בידי אלמונים שפתחו באש מרכב חולף. הוא פונה במצב אנוש לבית החולים אסף הרופא, אולם בהמשך נקבע מותו.
מוקדם יותר פוענח חשד לרצח אחר באזור הצפון. במסגרת הפרשה נעצרו שלושה אחים בחשד שרצחו את אמם, והסתירו את גופתה באזור הירדן ההררי. השלושה נעצרו שלשום, אחרי שהאם הוגדרה כנעדרת בימים האחרונים. אחד האחים נעצר ביום שישי לאחר שפרץ מחסום משטרתי אחד וניסה לפרוץ אחר. בהמשך נעצרו עוד שני אחים, ובית המשפט האריך את מעצרם עד השבוע הבא.