חבר הכנסת איתמר בן גביר מהציונות הדתית פרסם הבוקר (יום שישי) בטוויטר תיעוד מאיומים שקיבל בפייסבוק. בתמונה שפרסם בן גביר מופיעים פרטי פרופיל הפייסבוק המאיים - צעיר בשם מחמד עואודה מכפר כנא. את תיעוד האיומים נגדו פרסם בן גביר על רקע האיומים נגד ראש הממשלה נפתלי בנט, שבני משפחתו קיבלו בימים האחרונים שני מכתבים עם קליע חי בתוכם ואיומים מפורשים על חייהם.
בתיעוד שפרסם בן גביר נראות תמונות של קליעים ושל דגל ישראל שרוף, תחת האיום "אתה ומשפחתך תהרגו. אנחנו נהרוג אותך. מוות לישראל". משטרת מחוז ירושלים פתחה בחקירה בעקבות ההודעה שקיבל ח"כ בן גביר.
"ההסתה והאיומים נגדי ממשיכים כל העת, והלילה קיבלתי תמונת כדורי רובה והבטחה להרוג אותי ואת משפחתי", כתב בן גביר - וטען כי המאיים שייך למחנה השמאל. "אני קורא לגורמים בשב"כ ולפוליטיקאים להפסיק להסית נגדי, ואין לי ספק שכל מקהלת חברי הכנסת מהשמאל שהאשימו השבוע את הימין באיומים על בנט תגנה גם איומים שמגיעים ממחנה השמאל". בשב"כ, נזכיר, אמרו כי מעשיו של בן גביר בירושלים - כמו השתתפותו במצעד הדגלים והקמת הלשכות באזורים מועדים לפורענות - עלולים להוביל להסלמה רבתי במצב הביטחוני הרגיש, על רקע המתיחות בחודש האחרון סביב הרמדאן. בן גביר, מנגד, דוחה טענות אלה.
יש לציין כי באופן עקרוני, איומים על חברי כנסת מטופלים דרך קצין הכנסת - שאמור להעביר גם את הפרטים למשטרה.
בינתיים, שר החוץ וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד תקף היום את בן גביר - שפרסם מודעה שבה נטען כי ראש השב"כ רונן בר נכשל במניעת פיגועים ועליו "להפסיק לתדרך ולהתחיל לעבוד". לדברי לפיד, "בן גביר, העבריין המורשע שנתניהו רוצה למנות לשר לביטחון הפנים, סימן לעצמו מטרה חדשה להתקפות שלו: ראש השב"כ ולוחמיו. אני מצפה מראש האופוזיציה לגנות בחריפות את בן גביר. לוחמי השב"כ מסכנים חייהם יום יום להגנת עם ישראל. אני שולח להם ולראש השב"כ רונן בר חיזוק גדול".

אתמול, מזכיר, קיבל יוני בנט, בנו בן ה-16 של ראש הממשלה, מכתב איומים ובו קליע חי - שלושה ימים אחרי שרעיית רה"מ גילת בנט קיבלה מכתבה דומה. הנושא נמצא בחקירת שב"כ. ל-ynet נודע כי המכתב הראשון שנשלח יועד לרעייתו של בנט גילת אך גם לבנו יוני. כעת נשלח מכתב איום שני שיועד רק ליוני. על פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום גורף.
שלשום דווח כי המשטרה ושירות הביטחון הכללי פתחו בחקירה בעקבות שליחת המכתב לרעייה גילת, שבו כאמור היו איומים גם כלפיי יוני. בעקבות כך החליטו גורמי הביטחון במשרד ראש הממשלה לתגבר את האבטחה של יחידת מגן על משפחת בנט. מפלג הפשיעה הביטחונית ביחידת להב 433 יהיה אמון על החקירה שבה שותף כאמור גם שב"כ.
בנט אמר שלשום בעקבות האיומים כי "סכסוך פוליטי, לא משנה כמה הוא עמוק, לא צריך להגיע לאלימות, לבריונות ולאיומי מוות. אנחנו צריכים לעשות הכל, כמנהיגים וכאזרחים שעתידם ועתיד ילדיהם במדינה הזאת, כדי שתופעות כאלה פשוט לא יתקיימו. עלינו להנמיך את הלהבות של השיח הפוליטי". עוד בימים שלפני הקמת הממשלה בראשותו של בנט הועלתה רמת האבטחה שלו ושל שרת הפנים איילת שקד לדרגה חמש, אחת לפני הגבוהה ביותר. הכנסת הייתה זו שאבטחה את שקד לאור איומים שקיבלה, ובנט אובטח על-ידי הכנסת בהנחיית המשטרה.