בצה"ל הכחישו את טענותיו של גורם אמריקני רשמי, שאמר לסוכנות הידיעות רויטרס כי הצבא נסוג מחלק מהשטחים ברצועת הביטחון בלבנון. בצה"ל אמרו שהכוחות נמצאים באותן נקודות, כי דבר לא השתנה מהימים האחרונים ושלא התקבלה הנחיה חדשה מהדרג המדיני. במקביל, גורם ביטחוני לבנוני טען גם הוא כי בביירות לא מודעים לנסיגה ישראלית.