משטרת ירושלים ממשיכה בחקירת אירוע שוד מכונית היוקרה של אושיית טיקטוק בבירה, שהסתבך ונגמר בפציעת אחד החשודים באורח קשה, לאחר שדרס שוטר ונורה. על פי החשד, החשודים הגיעו לביתו של יוני כהן במגדל היוקרה "הולילנד" כשהם לבושים במדי חברת "וולט", כפתו אותו במשך שעתיים ונמלטו עם מכונית יוקרה שברשותו. בשיחה עם ynet משחזר יוני כהן, איש עסקים בתחום הביטקוין והנדל"ן, את ההתרחשויות.
"הם הגיעו אליי הביתה בשעות הבוקר כשהם לבושים כשליחי וולט. בהתחלה נכנס אחד מהם ותוך זמן קצר הצטרפו אליו עוד שלושה", מספר כהן. "הם התעמתו איתי וקשרו אותי בחדר עם אזיקונים. הם שאלו איפה יש כסף ושעונים, וביקשו שאכנס לחשבון הבנק שלי ואעביר להם כסף מהחשבון. בזמן הזה אשתי והילדה שלי בת ה-9 חודשים היו בבית, הם קשרו גם את אשתי והילדה נשארה לבד בלול".
1 צפייה בגלריה
אירוע שוד רכב היוקרה של אושיית טיקטוק, יוני כהן, על ידי שודדים הלבושים במדי וולט
אירוע שוד רכב היוקרה של אושיית טיקטוק, יוני כהן, על ידי שודדים הלבושים במדי וולט
יוני כהן. "אחד מהם הגיע עם אקדח, היה המון לחץ"

לדבריו, "הם היו מתוסכלים מאוד שלא מצאו כלום, אמרתי להם: 'אין כסף'. הם מצאו קופסאות של שעוני רולקס, שאלו איפה השעונים ואמרתי להם שהם לא בבית. אחד מהם הגיע עם אקדח. אחרי שהם הוציאו אקדח וראו שאין יותר מדי דברים בבית, הם לקחו את המפתחות של רכב האאודי, ירדו לחניה, ניסו לצאת וכמעט דרסו את השומר. לפני שהם עזבו את הבית הם זרקו אותי כפות לממ"ד. הצלחתי לזחול לדלת, להגיע לשכן ולהזעיק את המשטרה".
כהן מרבה לשתף ברשתות החברתיות ומתהדר באורח חייו שכולל נסיעה במכוניות יוקרה והחזקת שעוני יוקרה. "אני חושב שיש קשר לפרסומים שלי ברשתות החברתיות, הם בעיקר חיפשו כסף", הוא אומר. "נראה לי מוזר ששליחים של וולט ידפקו בדלת, אבל חשבתי שאשתי הזמינה אוכל. משום מה פתחתי את הדלת, וזה מה שקרה. מסרתי עדות מפורטת במשטרה במשך שעות. לא דמיינתי שדבר כזה יכול לקרות. הייתי עם אשתי שנמצאת בהיריון ועם הילדה בבית, היה המון לחץ".

עו״ד יהודה שושןעו"ד יהודה שושן
לאחר שכהן הזעיק את כוחות המשטרה, אלו איתרו את מכונית היוקרה סמוך לגן סאקר בירושלים. בניסיון של כוח משטרתי לעצור את הרכב, אחד החשודים דרס שוטר, והשוטר ביצע ירי לעברו. כתוצאה מהירי החשוד נפגע באורח קשה. השוטר שנדרס נפצע קל. בתום סריקות של שוטרי תחנת "מוריה" אותרו שאר המעורבים.
מעורך הדין יהודה שושן, סנגורו של אחד החשודים שנורה בידי הכוח המשטרתי, נמסר: "מרשי מאושפז כעת במצב קשה בבית החולים שערי צדק. מהתמונה העולה, מרשי נהג ברכב ככל הנראה ללא כל ידיעה שהוא גנוב, ובמהלך נסיעתו נורה על ידי כוחות משטרה ונפצע".