1 צפייה בגלריה
"יש סערה גדולה מאוד בקרב הורים לילדים בצהרון". אילוסטרציה
"יש סערה גדולה מאוד בקרב הורים לילדים בצהרון". אילוסטרציה
"יש סערה גדולה מאוד בקרב הורים לילדים בצהרון". אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
סייעת בצהרון הפועל בגן ילדים בחיפה נחקרה אתמול (שלישי) במשטרה בחשד להתעללות פיזית ונפשית בקטינים חסרי ישע, כפי שנחשף בשבוע שעבר ב-ynet. הסייעת שוחררה לאחר מכן בתנאים מגבילים.
בהקלטות נשמעת הסייעת, תושבת חיפה בת 66, נוקטת בלשון אלימה ובוטה כלפי ילדה בת 4. בעקבות זאת הוגשה נגדה תלונה במשטרה. כמה שעות לאחר פרסום הפרשה הוגשה נגד הסייעת תלונה נוספת, של אם לילד בן ארבע וחצי, בחשד להתעללות נפשית ופיזית בו.
"הבן שלי אמר לי שהוא לא מוכן ללכת יותר לצהרון וביקש להישאר בבית", סיפרה אמו של הילד. "כשהתחלתי לשאול אותו על כך, הוא סיפר שחדר השירותים בצהרון הוא חדר עונש. הוא תיאר איך אותה סייעת גוררת אותו מהידיים ומשאירה אותו בחושך בחדר העונש". עוד סיפר הילד כי הסייעת דחפה בכוח לפיו מוצץ שלא שייך אליו, ובהמשך צבטה אותו בחוזקה.

בעקבות הגשת התלונות ושמיעת ההקלטות נפתחה חקירה נגד הסייעת. במשטרה הודיעו כי החשד המיוחס לה הוא התעללות בקטינים חסרי ישע כבני ארבע בצהרון בגן ילדים. "לפי החשד, הסייעת השתמשה באלימות מילולית קשה והפחדות כלפי קטינים חסרי ישע", אמרו במשטרה. שוטרי תחנת חיפה עיכבו אתמול את הסייעת לחקירה, שבתומה היא שוחררה בתנאים מגבילים, ובהם הרחקה מהצהרון למשך 30 יום. חקירת הפרשה נמשכת.
"יש סערה גדולה מאוד בקרב הורים לילדים בצהרון", סיפרה אחת האימהות. "הילדים מתחילים לספר על ההתנהגות של הסייעת בגן, ועל הפחד שלהם מפניה".