2 צפייה בגלריה
רכבם של הקשישים הקשיש שנפצע
רכבם של הקשישים הקשיש שנפצע
הקשיש שנפצע ורכב הבילוש המשטרתי
בני זוג מירושלים נפצעו אתמול (יום שלישי) בתאונת דרכים במעורבות רכב בילוש משטרתי, בשעה שעשו את דרכם ליום כיף עם נכדיהם. הסב, שנפצע באורח בינוני, מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ. הסבתא נפצעה באורח קל. "הרכב נסע באור אדום", סיפר נתי אבירם, חתנם של בני הזוג. "אף גורם מהמשטרה לא יצר איתנו קשר - אנחנו מפחדים שתהיה העלמת ראיות".
התאונה התרחשה מעט אחרי השעה 16:30, כאשר בני הזוג נסעו ברכב המשפחתי עם שניים מנכדיהם. "הם אספו את הילדים שלי מהגן והלכו לעשות יום כיף", תיאר אבירם את השתלשלות האירועים. "ביציאה משכונת הר חומה היה להם אור ירוק, ורכב המשטרה נסע באור אדום - ופגע בהם".
2 צפייה בגלריה
רכבם של הקשישים
רכבם של הקשישים
רכבם של הקשישים
הוא הוסיף: "כולם נפגעו. לבני ביצעו 15 תפרים בראש, לבתי יש פצעים יבשים. לחמי היה ניתוח מציל חיים. 15 מצלעותיו נשברו, צרבו לו איברים שדיממו. אף אחד לא פנה אלינו מהמשטרה. את הרכב הפוגע פינו הכי מהר שאפשר. הצומת הזה מועד לפורענות. אשתי עברה לפני שבועיים באותו מקום והבחינה בתאונת דרכים במעורבות ניידת משטרה. היא אחות רפואית בהסמכתה, אז היא טיפלה בפצועים בעצמה".
לפני כמה שבועות נרשמה תקרית בטיחותית נוספת בכניסה לירושלים, סמוך לגשר המיתרים, כאשר קצין משטרה תועד בשעה שנרדם בניידת בצומת מרומזר. לפי האדם שתיעד את הקצין, השוטר "לא נסע כבר כמה רמזורים. פשוט ישן, אפילו לא בטלפון".
המשטרה מסרה: "במהלך מעצר שני חשודים באירוע אלימות אמש בדרום ירושלים, הקיפו עשרות מקומיים את השוטרים, חסמו אותם וניסו לסכל את ביצוע המעצר. השוטרים, שהיו במצוקה, הקפיצו כוחות משטרה גדולים שהוזעקו למקום בנסיעה מבצעית דחופה.
"למרבה הצער, במהלך ניסיון ההגעה של בלשי משטרה ברכב משטרתי עם סירנה פועלת למקום האירוע, התרחשה תאונת דרכים עם נפגעים בצומת הכניסה להר החומה. בעקבות התאונה, נפצעו ארבעה בני משפחה ושוטר אחד, והם פונו לקבלת טיפול רפואי שהזעיק אחד השוטרים. השוטרים נכחו בזירת התאונה ויצרו קשר עם בני המשפחה עד לסיום הטיפול במקום. לאחר התאונה נפתחה חקירה על ידי בוחני התנועה לבדיקת נסיבות התאונה. אנו מאחלים לאזרחים ולשוטר שנפצעו החלמה מהירה ורפואה שלמה".