התצפיתנית אורי מגידיש (19), שנחטפה לרצועת עזה ב-7 באוקטובר וחולצה על-ידי שב"כ וצה"ל לפני כחודש, פרסמה בטיקטוק סרטון ראשון מאז שחזרה משבי חמאס, וסיפרה על מצבה: "אני בסדר, אני בבית עם המשפחה. אני נהנית ואני שמחה שקיבלתי את החיים שלי בחזרה". לדבריה, "לפני כמעט חודש חזרתי הביתה ואני קודם כל שמחה לראות את כל הסרטונים המרגשים של החטופים שחוזרים הביתה למשפחות שלהם".

מגידיש התייחסה לחטופים שעדיין מוחזקים ברצועת עזה, והוסיפה כי "אני מקווה ומאחלת לכל המשפחות שעדיין מחכות לחטופים להתאחד וגם לחוות את אותם רגעים כמו שאני חוויתי. אני מקווה שכולם יחזרו, והם יחזרו בעזרת השם".
בתיאור הסרטון בטיקטוק הודתה מגידיש לכל מי שתמך בה מאז חזרתה מהשבי, וכתבה כי "בפן יותר רציני, אני אוסיף ואגיד שאני מודה על החום שלכם, מודה שאני בבית עם סביבה תומכת ועוזרת ואין שמחה ממני לראות את העם שלנו מתחיל להשלים את החסר. עדיין, הלב שלי עם כל אלה שעדיין לא פה, אנשים טובים שעוד יחזרו!".
התצפיתנית מגידיש, נחטפה כאמור במתקפת הפתע של חמאס ב-7 באוקטובר, וחולצה בפעולה קרקעית של כוחות הביטחון בעומק רצועת עזה. המבצע נוהל מודיעינית ואופרטיבית על-ידי שירות הביטחון הכללי, וכלל חילופי אש של לוחמי צה"ל והימ"מ עם המחבלים ששמרו על החיילת.