המשטרה הגישה היום (ראשון) לבית משפט השלום בפתח תקווה כתב אישום נגד תושבת חיפה (37) בגין תקיפת בן זוגה לשעבר עד לפני שנה, ובגין כליאתו וגניבת חתולים מדירתו. היא נאשמת בעבירות של תקיפה הגורמת חבלה, כליאת שווא, איומים וגניבה.
2 צפייה בגלריה
הכלים שהשתמשה בהם בתקיפה
הכלים שהשתמשה בהם בתקיפה
הכלים שבהם השתמשה האישה לתקיפת בן זוגה לשעבר
(צילום: דוברות המשטרה )
2 צפייה בגלריה
הכלים שהשתמשה בהם בתקיפה
הכלים שהשתמשה בהם בתקיפה
(צילום: דוברות המשטרה )
לפי האישום האישה הייתה בזוגיות במשך עשר שנים עם הגבר, תושב פתח תקווה, והם גידלו יחד חתולים בביתו. לאחר שנפרדו ביקשה לקבל את החתולים לידיה, אך הוא סירב. לפני יותר משבוע הגיעה האישה לדירתו וניתקה את החשמל בביתו דרך ארון החשמל בחדר המדרגות. כשיצא לבדוק, היא התיזה גז פלפל בפניו, כפתה אותו באמצעות חבלים והדביקה נייר דבק על פניו.
בזמן שהנאשמת חיפשה אחר החתולים, היא הבחינה כי הקורבן הצליח להשתחרר מהחבלים – אז תקפה אותו שוב באמצעות צנצנת ואביזר מין שהיה במקום, תוך שהיא מאיימת לשרוף אותו באמצעות להביור קטן שהיה ברשותה והתיזה עליו שוב גז פלפל.
בנוסף איימה שתעקור את עיניו. לאחר שעזבה את הדירה עם החתולים, הצליח האיש להגיע כפות לבית שכנו והזעיק את המשטרה.
אף שהמקרה התרחש לפני שלושה שבועות, המשטרה הצליחה לאתר את הנאשמת ולעצור אותה רק ביום חמישי האחרון. היא אותרה לאחר שהקורבן ראה פוסט שבו כתבה שהיא מתכוונת לשים קץ לחייה. הוא דיווח למשטרה, שאיתרה אותה והיא נעצרה.
בחקירתה טענה שאינה זוכרת את המקרה. מלבד האישום הגישה המשטרה גם בקשה למעצר האישה עד תום ההליכים המשפטיים נגדה. מעצרה הוארך היום, ובנוסף היא תעבור בדיקה פסיכיאטרית.