חשד לרצח: מחמוד מסלמאני (41) נורה למוות הבוקר (ראשון) בכפר קרע. הוא הנרצח ה-240 בחברה הערבית מתחילת השנה.
3 צפייה בגלריה
מחמוד מסלמאני הנרצח בכפר קרע
מחמוד מסלמאני הנרצח בכפר קרע
מחמוד מסלמאני
הדיווח על האירוע התקבל בשעה 07:19 במוקד 101 של מד"א במרחב שרון. חובשים ופרמדיקים של הארגון הגיעו לזירה בעקבות דיווח על גבר שנפצע באירוע אלימות. הם איתרו את מסלמאני ללא סימני חיים וקבעו את מותו במקום. כוחות משטרה מתחנת עירון פתחו בחקירת נסיבות האירוע לצד איסוף ראיות וממצאים מהזירה על ידי חוקרי הזיהוי הפלילי.
הלילה, ברחוב החשמונאים בטבריה, בשאר זרעיני (23) מטורעאן שבגליל התחתון נורה למוות על ידי אלמונים. הרקע לאירוע הוא פלילי. במקביל, הודיעה המשטרה על פתיחה בחקירת רצח של אישה בת 57 בשדרות דב הוז בחולון. לדבריה, האירוע הוא ככל הנראה פלילי. כמה שעות לאחר מכן עצרה המשטרה את בנה של הנרצחת, תושב העיר בן 27, בחשד למעורבות בתקרית. לפי החשד, הבן דקר את אימו למוות בבית.
3 צפייה בגלריה
בשאר זרעיני
בשאר זרעיני
בשאר זרעיני
קרובי משפחתו של זרעיני אמרו כי הם "בטוחים שהוא לא היה היעד. הוא נרצח בזמן שהרוצחים רצו לרצוח אדם אחר".
המשטרה מסרה מותו של זרעיני נקבע בבית החולים פוריה שבטבריה. לדבריה, שני פצועים נוספים באורח קל ובינוני - על פי גורמי רפואה - הגיעו למקום באופן עצמאי. בהמשך ציינה המשטרה כי שוטרים הוזנקו לזירה, החלו בסריקות לאיתור החשודים בירי ופתחו בחקירת נסיבות המקרה.
בשעה 23:50 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירדן על התקרית. חובשים ופרמדיקים של הארגון העניקו לצעיר טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים כשהוא במצב אנוש עם פציעה חודרת. בהמשך כאמור נקבע מותו.
3 צפייה בגלריה
זירת הרצח בחולון
זירת הרצח בחולון
זירת הרצח בחולון
(צילום: דוברות המשטרה)
כמה שעות לאחר מכן הודיעה כאמור המשטרה על פתיחה בחקירת רצח של אישה בת 57 שאירע הלילה בחולון. סגן מפקד מרחב איילון ניצב-משנה שלומי בן זימן קיים הערכת מצב בזירה בחולון, בזמן ששוטרים הגיעו לזירה והחלו בפעולות חקירה ובאיסוף ממצאים.
בשעה 1:11 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על אישה מחוסרת הכרה על רקע אלימות בחולון. חובשים ופרמדיקים של הארגון דיווחו כי היא הייתה ללא סימני חיים וקבעו את מותה.
אתמול בבוקר נרצחו ביריות שני אחים ממזרח ירושלים - עז וחמיד אל-רשק בני 21 ו-31 - על רקע פלילי ביישוב ענאתא, בעת שעמדו בתחנת דלק. קרוב משפחתו של אחד מהם אמר: "עדיין לא ידוע לנו מה הרקע לרצח. צר לנו מאוד שהגענו למצב כזה. מה הם רוצים מגברים צעירים? אין גבולות לאלימות בחברה הערבית. היום רוצחים בכל מקום".
פורסם לראשונה: 02:58, 24.12.23