שני שוהים בלתי חוקיים מהשטחים מואשמים כי תקפו אישה מבוגרת בבני ברק ותלשו מצווארה שרשראות יקרות ערך. מיוחסות להם עבירות של תקיפה וגניבה. השניים נעצרו בזכות טביעות אצבע שהשאיר אחד מהם על קיר שעליו נשען בזירת הפשע. בסרטון שבפתח הידיעה: תיעוד השוד שאירע בשבוע שעבר.
את כתב האישום הגישה מחלקת התביעות במשטרת תל אביב לבית משפט השלום בעיר. הנאשמים, בני 25, הסתובבו לפי האישום בבני ברק והבחינו באישה המבוגרת, בת 75, שענדה על צווארה שתי שרשראות זהב.
2 צפייה בגלריה
תיעוד
תיעוד
הבריחה אחרי חטיפת שרשראות הזהב. מתוך התיעוד
2 צפייה בגלריה
תיעוד
תיעוד
הרגע שבו נשען הנאשם על הקיר
השניים עקבו אחריה ובעת שהתיישבה בחצר מתחת לבניין, ניגשו אליה וביקשו לשתות מים מספר פעמים. האישה הסבירה להם כי אין ברשותה מים ושאינה דיירת הבניין. לאחר זמן מה אחד הנאשמים ניגש אליה, משך בחוזקה את השרשראות מצווארה – והשניים נמלטו מהמקום.
מחקירת המקרה עלה כי אחד מהם אף מכר את השרשראות בשווי 4,028 שקלים, לגורם לא ידוע. לידי המשטרה הגיע התיעוד של המקרה בו נצפו השניים בעת המעשה, כשאחד הנאשמים נשען כאמור על קיר. בעקבות זאת חוקרי מרחב דן לקחו טביעות אצבעות מאותו קיר, ופענוחן הוביל בסופו של דבר לאישום.
המשטרה תפסה את הנאשמים בשבוע שעבר בפתח תקווה, לאחר שניסו לברוח בעת הגעת המשטרה למקום. אז גם התגלה כי הם שוהים בישראל ללא אישור שהייה או עבודה.