משטרת סן פרנסיסקו עצרה היום (ה') בעל גלריית אמנות בעיר שתועד משפריץ מים מצינור על הומלסית שישבה מחוץ לעסק שלו. הרשויות הודיעו כי האיש, קולייר גווין בן ה-71 שכבר הביע התנצלות על מעשיו לאחר פרסום התיעוד, יואשם בעבירה של תקיפה שהעונש עליה יכול להגיע לעד חצי שנת מאסר וקנס של 2,000 דולר. הוא נשלח לכלא, אך יוכל להשתחרר אם ישלם ערבות בסך 2,500 דולר.
התקרית אירעה ב-9 בינואר: גווין נראה בסרטון שתיעד אותה שוטף בצינור את ההומלסית כשזו משמיעה צעקות. בשלב מסוים הוא עוצר את זרם המים ואומר לה בקול רם: "זוזי! זוזי! את הולכת לזוז?". הסרטון של התקרית צולם על ידי בעל עסק סמוך, והפך במהרה לוויראלי ברשתות עם יותר מ-12 מיליון צפיות בטוויטר. הוא עורר זעם רב נגד בעל הגלריה, והיא הושחתה מאז כמה פעמים. התובעת המחוזית בסן פרנסיסקו שהודיעה היום על המעצר מסרה כי מעשיו של גווין אינם מתקבלים על הדעת וכי הוא "יישא בהשלכות" שלהם, אבל היא גם קראה להפסיק מיד את מעשי הוונדליזם נגד הגלריה שבבעלותו.
2 צפייה בגלריה
 תיעוד בעל עסק ב סן פרנסיסקו ב ארה"ב משפריץ מים בצינור על הומלסית הומלס 9 בינואר
 תיעוד בעל עסק ב סן פרנסיסקו ב ארה"ב משפריץ מים בצינור על הומלסית הומלס 9 בינואר
התיעוד שעורר סערה. "את הולכת לזוז?", הוא שאל
גווין עצמו כבר התנצל כאמור על מעשיו בשורה של ראיונות לתקשורת, ואמר כי חש "חלחלה" כשצפה בתיעוד. בשיחה עם ערוץ הטלוויזיה ABC 7 בתחילת השבוע הוא אמר כי "נשבר לחלוטין" בשל התנהגותה הבעייתית לדבריו של האישה. לטענתו היא הפכה פחי אשפה, ירקה לעברו וקיללה אותו.
הוא הוסיף כי ניסה לסייע לה ונתן לה לישון מחוץ לגלריה שלו בימים שקדמו לתקרית, ואף ניקה אחריה. לדבריו התקשר גם לשירותי הרווחה, ולמרות שנלקחה על ידם היא שוחררה ושבה לאותו מקום. "לא היה שום דבר שאפשר היה לעשות. הם ייקחו אותה למקלט, והיא תחזור תוך יומיים", אמר בריאיון לערוץ נוסף, NBC Bay Area. "הם ייקחו אותה לבית חולים, והם ישחררו אותה בתוך יום".
סן פרנסיסקו מתמודדת עם בעיה קשה של הומלסים ברחובותיה, ובפברואר אשתקד דווח כי ההערכה היא שמספרם בעיר עומד על קרוב ל-8,000 – יותר מכל שנה אחרת מאז 2005. בעלי עסק התלוננו על ההשפעה השלילית שהם חווים בשל דרי רחוב שישנים מחוץ לחנויות שלהם, ובאוגוסט האחרון אף איים איגוד של בעלי עסק ברובע הקסטרו כי אם הבעיה לא תטופל על ידי הרשויות הם יפסיקו לשלם מיסים לעירייה.