לאחר שחמאס פרסם היום (ד') הודעה שטרם אומתה על פיה שירי ביבס ושני ילדיה כפיר (10 חודשים) ואריאל (4) נהרגו, ראש הממשלה שוחח עם בני משפחתם והבהיר כי ישראל תעשה הכול על מנת להשיבם ארצה.
אמינות ההודעה של חמאס נבדקת כעת על ידי גורמי הביטחון, וטרם נקבע האם היא נכונה. נתניהו הבטיח לבני המשפחה כי כל מידע בנושא יימסר להם. ארגון הטרור אגב לא התייחס לגורלו של האב ירדן שנמצא אף הוא בשבי.
2 צפייה בגלריה
כפיר, שירי ואריאל ביבס
כפיר, שירי ואריאל ביבס
כפיר, שירי ואריאל ביבס
ממשפחת ביבס נמסר: "משפחתנו מעודכנת בפרסום האחרון של חמאס. אנו ממתינים שהידיעה תאומת או בתקווה תופרך בהקדם על ידי גורמים צבאיים. אנו מודים לעם ישראל על החיבוק החם אך מבקשים לשמור על פרטיותנו בשעה מורכבת זו".
משפחת ביבס נחטפה מביתה בניר עוז ב-7.10. הסרטון של האמא שירי מגוננת על שני ילדיה הקטנים בזמן החטיפה, הפך לאחת מהתמונות המצמררות והזכורות ביותר מאותה שבת ארורה.
שלשום אמר דובר צה"ל בשפה הערבית אביחי אדרעי בריאיון ל"סקיי ניוז" כי משפחת ביבס מוחזקת על ידי אחד הפלגים של חמאס בחאן יונס שבדרום הרצועה.
2 צפייה בגלריה
הצהרה לתקשורת של משפחת ביבס מכיכר החטופים מתל אביב
הצהרה לתקשורת של משפחת ביבס מכיכר החטופים מתל אביב
מחאה למען שחרורה של משפחת ביבס
(צילום: עוז מועלם)
במהלך המלחמה, כבר היו מקרים שטענות שהפיצו ארגוני הטרור התבררו כשקריים. כך למשל, הג'יהאד האסלאמי טען שחנה קציר החטופה נהרגה בשבי, אך בפועל היא חזרה ארצה בחיים.