בארון טראמפ, בנו הצעיר של דונלד טראמפ, יגיע בחודש יולי לכינוס הוועידה הרפובליקנית הלאומית במילווקי כחבר במשלחת הצירים של המפלגה הרפובליקנית בפלורידה. מדובר בצעד ראוי לציון, בהתחשב בכך שעד כה בארון בן ה-18 שמר על מרחק מאור הזרקורים - לא רק בגלל גילו הצעיר, אלא גם בשל רצונה של האם מלניה לשמור על פרטיותו.
3 צפייה בגלריה
בארון ו דונלד טראמפ
בארון ו דונלד טראמפ
בארון והוריו, בהלוויית סבתו בחודש ינואר האחרון
(צילום: AFP)
גורם בקמפיין הבחירות של טראמפ אישר את הדיווח של רשת NBC, לפיו הנהגת המפלגה הרפובליקנית בפלורידה בחרה בבארון לאחד מ-41 הצירים במשלחת. אותו גורם אמר שלבארון, בנם היחיד של דונלד ומלניה טראמפ, "יש עניין גדול מאוד בהליך הפוליטי של האומה שלנו".
בכינוס במילווקי יחלקו הצירים את קולותיהם בהתאם לתוצאות הבחירות המקדימות בכל מדינה, ויעניקו רשמית לטראמפ את המועמדות לנשיאות. מספר הצירים של כל מדינה נקבע בהתאם לגודלה היחסי. מלבד בארון, רשימת הצירים של פלורידה כוללת גם את האחים אריק ודונלד ג'וניור – שנולדו לדונלד מאשתו הראשונה איוונה, ואת טיפאני – הבת היחידה מאשתו השנייה מרלה.
3 צפייה בגלריה
בארון ו דונלד טראמפ
בארון ו דונלד טראמפ
(צילום: Nicholas Kamm / AFP)
הבחירה בבארון למשלחת הצירים היא דוגמה נוספת לעומק המעורבות של משפחת טראמפ במפלגה הרפובליקנית ומוסדותיה: אריק ודונלד ג'וניור, אחיו הגדולים של בארון, לוקחים חלק פעיל בקמפיינים של אביהם. לארה טראמפ, אשתו של אריק וכלתו של דונלד, נבחרה לאחרונה להנהגת הוועידה הרפובליקנית הלאומית. לאיוונקה טראמפ, בתו הבכורה של דונלד, הייתה מעורבות בכהונת אביה בבית הלבן, אך מבין ילדיו היא היחידה שלא נכללת ברשימת הצירים.
3 צפייה בגלריה
בארון ו דונלד טראמפ
בארון ו דונלד טראמפ
(צילום: SAUL LOEB / AFP)
בארון אמור לסיים את לימודיו בבית הספר התיכון ב-17 במאי, במקביל למשפט שמתנהל נגד אביו בניו יורק - בפרשת דמי השתיקה לשחקנית הפורנו סטורמי דניאלס. השופט אישר לנשיא לשעבר שלא להתייצב בבית המשפט ב-17 במאי, כדי שיוכל להגיע לטקס הסיום של בנו.