נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן קטע אתמול (יום ג') ראיון בשידור חי מכיוון שחש ברע. לאחר מכן הוא התייצב שוב מול המראיינים, וסיפר כי הוא סובל מווירוס בבטן והתנצל על הפסקת הראיון.
ארדואן בן ה-69 נמצא בעיצומו של קמפיין הבחירות החשוב ביותר שלו מאז שעלה לשלטון לפני שני עשורים. בחודש הבא, ב-14 במאי, ייערכו בטורקיה בחירות לנשיאות ולפרלמנט. הסקרים חוזים קרב צמוד בין ארדואן, שמכהן כנשיא כבר שני עשורים, למועמד האופוזיציה כמאל קיליצ'דראולו.
2 צפייה בגלריה
נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן חש ברע הראיון הופסק בשידור חי
נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן חש ברע הראיון הופסק בשידור חי
ארדואן בראיון שהופסק אתמול, במהלכו נראה תשוש
אתמול נשא ארדואן שלושה נאומים בקמפיין, ובערב הופיע בראיון שערכו במשותף הערוצים Ulke TV ו-Kanal 7. הראיון החל בעיכוב של יותר מ-90 דקות, והופסק אחרי 10 דקות בלבד. באותם רגעים הנשיא לא הופיע על המסך, המצלמה רעדה קלות ואחד המנחים קם מכסאו והביט בארדואן בדאגה.
כעבור רבע שעה השידור חודש, וארדואן התנצל בפני המראיינים וסיפר כי הוא סובל מווירוס בבטן. "אתמול, והיום, עבדנו קשה. זו הסיבה שחטפתי שפעת בבטן. בשלב מסויים תהיתי אם במידה ונבטל את התוכנית זה עלול להתפרש בצורה לא נכונה, אבל הבטחנו. אני מבקש את סליחתכם, ואת סליחת הצופים", אמר הנשיא הטורקי, שנראה תשוש. הוא השיב על כמה שאלות וסיים את הראיון.
היום ביטל ארדואן את עצרות הבחירות שנקבעו לו. "אני אנוח בביתי בעצת הרופאים שלי", הודיע הנשיא. מועמד האופוזיציה קיליצ'דראולו שלח איחולי החלמה ליריבו בבחירות בחודש הבא.