תושב מרר בן 23 ללא רישיון נהיגה נסע בפראות בכבישי העיר, סיכן את משתמשי הדרך ונעצר רק במחסום משטרתי, לפני שכמעט התנגש בו. כך מתואר בכתב אישום שהוגש היום (שלישי) נגד הצעיר לבית המשפט המחוזי בנצרת. בתום הדיון שוחרר הנאשם למעצר בית מלא.
שוטרי תחנת טבריה, שהיו בפעילות אכיפה מבצעית במרר, הבחינו לפני כמה ימים בשעת ערב ברכב מזדה שעורר את חשדם. הם סימנו לנהג לעצור, אך במקום לעשות זאת הוא החל להגביר את מהירות נסיעתו וגרם לנהגים אחרים לסטות מנתיב הנסיעה שלהם. בעקבות כך החלו כמה ניידות לדלוק אחר הנהג ובמקביל הוצב מחסום משטרתי שבו עצר הנאשם.
1 צפייה בגלריה
תושב מראר בן 23 נמלט בדיקה משטרתית משטרה שוטרים נסע נאשם ב פראות כבישים טבריה ניידות דולקות מרדף ללא רישיון נהיגה
תושב מראר בן 23 נמלט בדיקה משטרתית משטרה שוטרים נסע נאשם ב פראות כבישים טבריה ניידות דולקות מרדף ללא רישיון נהיגה
נסע בפראות ונעצר רק במחסום משטרתי. מתוך הסרטון
(באדיבות משטרת ישראל)
"הנהג לא עצר בשולי הכביש, התחיל לנסוע במהירות גבוהה מאוד בשטח עירוני וסיכן את משתמשי הדרך", סיפר פקד אלי אילו, ראש משרד החקירות במשטרת טבריה. "לאחר דקות של נהיגה פרועה ומסוכנת, הרכב נעצר במחסום. במהלך החקירה הנהג סיפר כי הוא נסע ללא רישיון נהיגה בעקבות כישלון במבחן התיאוריה. חבריו שהיו ברכב העידו כי הפצירו בו לכל אורך הנסיעה לעצור, אך הוא סירב והמשיך".
גורם משטרתי אחר סיפר כי "זו הייתה נסיעת 'דאווין', ללא כל מטרה וכיוון, הם לא נסעו ליעד מסוים אלא פשוט נסעו עם נהג ללא רישיון נהיגה שמתפרע בכביש". פקד אילו החמיא לשוטרים שפעלו בזירה, וסיכם כי הם "הפגינו אומץ לב ונחישות, ולא ויתרו לנהג. הם המשיכו לדלוק אחריו כדי למנוע סיכון חיי משתמשי דרך".
עו"ד השתוללות כמאל אסלאןעו"ד כמאל אסלאן
כתב האישום מייחס לצעיר עבירות של סיכון חיי אנשים במזיד בנתיב תעבורה, הפרעה לשוטר, נהיגה ללא רישיון נהיגה, נהיגה ללא רישיון רכב ונהיגה ללא תעודת ביטוח.
עו"ד כמאל אסלאן, שמייצג את הנאשם, מסר בתגובה: "מרשי כופר בעיקרי המיוחס לו. לטענתו, אחזה בו בהלה משום שנהג ללא רישיון נהיגה. לכן הוא ברח מהשוטרים, הם דלקו אחריו והבהילו אותו. מדובר בנאשם נורמטיבי וללא כל עבר פלילי עד המפגש הזה עם המשטרה. מדובר בנהג מצוין וזהיר שלא סיכן איש בכביש ונהג לפי כל כללי הדרך".