1 צפייה בגלריה
אישה מתה בהוסטל טיפולי בבאר שבע כשעל גופה נמצאו סימני חבלה
אישה מתה בהוסטל טיפולי בבאר שבע כשעל גופה נמצאו סימני חבלה
ההוסטל בבאר שבע
(צילום: חיים הורנשטיין)
המשטרה חוקרת את נסיבות מותה של אישה כבת 40, שפונתה הלילה (בין שישי לשבת) במצב אנוש על-ידי מד"א מהוסטל טיפולי לאנשים בעלי מוגבלות שכלית התפתחותית בשכונת נווה נוי בבאר שבע. על גופה נמצאו סימני חבלה, והרופאים בבית החולים סורוקה נאלצו לקבוע הבוקר את מותה.
אנשי הצוות של הוסטל נווה נוי שברחוב צאלון הבחינו באישה מחוסרת הכרה במהלך סבב לילי שגרתי. הם הזעיקו את מד"א שהגיעו בחצות, ולא ידעו להסביר מניין החבלה ביד ובפנים שממנה סובלת האישה. הפרמדיקים טיפלו בה כשהייתה כבר ללא דופק או נשימה, וביצעו פעולות החייאה שבמהלכן פינו אותה במצב אנוש לסורוקה - שם כאמור נקבע מותה.
מהמשטרה נמסר כי "עם קבלת הדיווח אודות האירוע כוחות משטרת תחנת באר שבע וזיהוי פלילי הגיעו למקום, גבו עדויות ואספו ממצאים בזירה. סממ"ר נגב, נצ"מ אייל אזולאי, קיים הערכת מצב שבסיומה החליט על הקמת צוות חקירה מיוחד ולהטיל את החקירה ובדיקת נסיבות מותה של המנוחה על תחנת באר שבע".
לפי שעה לא נחקר חשד ספציפי לרצח או תקיפה של האישה, ונסיבות מותה של האישה עדיין אינן ברורות. למעשה, ייתכן שרק לאחר הנתיחה יוכלו השוטרים לומר בצורה ודאית יותר מה הוביל למוות.