רוכב אופנוע כבן 40 נהרג אמש (שישי) מפגיעת רכב בכביש 57, סמוך למחלף ניצני עוז - מזרחית לנתניה. צוות מד"א שהוזעק למקום דיווח כי הרוכב היה ללא סימני חיים וקבע את מותו.
אתמול, בשעה 22:00 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון על תאונה עם מעורבות רכב ואופנוע בכביש 57 ממחלף ניצני עוז למערב. החובשים של מד"א אראל פומבר ואמיל אלייב סיפרו: "מדובר בתאונה קשה מאוד. רוכב האופנוע שכב בשול הכביש בסמוך לאופנוע שהיה מפורק. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים וסבל מחבלת ראש קשה ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".
1 צפייה בגלריה
הזירה בכביש 57
הזירה בכביש 57
"תאונה קשה מאוד". הזירה בכביש 57
(צילום: תיעוד מבצעי מד''א)
נהג הרכב שהיה מעורב בתאונה, בן 32 מקלנסווה, נפצע באורח קל ופונה לבית החולים מאיר בכפר סבא. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה. בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו לזירה.
בלילה שבין חמישי לשישי נהרג צעיר בן 25 בתאונת דרכים קטלנית בין שני כלי רכב כביש 90 שבערבה, סמוך לקיבוץ קטורה. חמישה בני אדם נוספים נפצעו. התאונה התרחשה סמוך לשעה 01:00 בלילה, ולמקום הוזנקו כוחות גדולים של מד"א וצוותי חילוץ, לצד כוח רפואי של צה"ל.
לפי מד"א, הצעיר שנהרג נע לבדו ברכב, והפצועים הנוספים נסעו יחד ברכב השני. צוותי מד"א נאלצו לקבוע את מותו של הצעיר במקום, ופינו את הפצועים לבית החולים סורוקה בשני מסוקים של חיל האוויר. בין היתר, נפצעו באורח קשה נערה בת 16, גבר בן 45, גבר בן 37 ואישה בת 47. כמו כן, נפצעה בת 12 באורח בינוני.
פורסם לראשונה: 23:10, 22.04.22