לפני תשע שנים הוא יילד במכונית את אשתו. היום נפצע קשה בפיגוע ירי שבו נפצעו גם שתי בנותיו - ובהן זו שאותה תועד נושא בידיו לאחר הלידה ברכב. אלראי קאפח, תושב נוקדים בן 37, הוא הישראלי שנפצע היום (ראשון) באורח קשה בפיגוע הירי ליד צומת תקוע.
המצוד אחר המחבלים נמשך, ובבית לחם יש "כתר נושם" - בידוקי כלי רכב בכניסות וביציאות מהעיר. במהלך המצוד החלו חילופי אש בעיר, כשהכוחות מכתרים מבנה שאליו - על פי החשד שלהם - נמלט לפחות אחד המחבלים.
בפיגוע נפצעו גם שתי בנותיו שהיו איתו ברכב - אביגיל (14) ורחל (9), שתועדה ב"ידיעות אחרונות" כתינוקת לאחר הלידה ברכב, בעת שקאפח היה בקורס נהגי אמבולנס. הוריה של אשתו תמר הם דב ורחל קול ז"ל, שנרצחו בפיגוע ירי ב-2005 בגוש קטיף.
4 צפייה בגלריה
אלראי קפאח
אלראי קפאח
אלראי קאפח ובתו רחל, לפני תשע שנים
(צילום: עטא עוויסאת)
4 צפייה בגלריה
זירת הפיגוע בתקוע
זירת הפיגוע בתקוע
זירת הפיגוע בתקוע
( צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

כוחות רבים הוקפצו לזירת הפיגוע היום ופתחו בסריקות ובמרדף אחרי הרכב שממנו נפתחה האש, שככל הנראה נמלט צפונה. מלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו נמסר כי הוא עודכן בפרטי הפיגוע מבית החולים שיבא, שם הוא מאושפז.
מהחקירה עלה כי רכב משפחת קאפח האט והיה בכיווונו לתקוע, כאשר רכב המחבלים הגיע ממולו - וממנו נפתחה אש. האב אלראי נפצע מהכדורים בחזה ושתי בנותיו נפצעו מרסיסים. המחבלים נמלטו וכוחות צה"ל שפתחו במצוד אחריהם מבצעים חסימות במרחב העיר בית לחם.

4 צפייה בגלריה
אלראי קפאח
אלראי קפאח
אלראי קאפח. ראש המועצה: "יצא מכלל סכנה"
(צילום: תיעוד מבצעי מד''א)
לאחר סריקת הכוחות בשטח נמצאו תרמילי 5.56, והחשד הוא לפיכך שהירי בוצע מ-M-16. ככל הנראה נורו כחמש עד שבע יריות. בשטח נפתח חפ"ק, וגם מפקד האוגדה הגיע לזירה ומפקד על המרדף.
ראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן הגיע לבית חולים שערי צדק, לשם פונו האב ובנותיו, ואמר: "שמענו מבית החולים שאלראי יצא מכלל סכנה וכעת הוא עובר סדרת ניתוחים. אני מודה לכוחות ההצלה שפעלו במהירות ומקווה שכוחות הביטחון יסגרו בהקדם חשבון עם המחבלים".