המשטרה עדיין מנסה לברר מה בדיוק התרחש אמש (שני) ליד הטיילת של בת ים, שם נורתה בראשה עדי פרץ בת ה-37 בעת שנסעה ברכבה עם בתה בת ה-4. מצבה מוסיף להיות קשה והרופאים בבית החולים איכילוב בתל אביב ממשיכים להיאבק על חייה. המפתח לתעלומה, נכון לעכשיו, הוא רוכב קטנוע שנצפה נמלט מהזירה, ובמשטרה מנסים לאתרו.
2 צפייה בגלריה
עדי פרץ שנורתה ברכבה בבת ים
עדי פרץ שנורתה ברכבה בבת ים
עדי פרץ
(צילום: נדב אבס)
לפי שעה עדיין לא ברור אם היורה, שעמד על המדרכה וירה חמישה כדורים לכיוון הכיכר ברחוב הנביאים בעיר, התכוון לפגוע בפרץ או שניסה בכלל לפגוע באדם אחר. התרחיש שהירי לעברה היה מכוון הוא פחות סביר מבחינת המשטרה, על רקע העובדה שמדובר באישה נורמטיבית ללא עבר פלילי, וגם בשל כך שהיורה ירה ממרחק של 15 מטרים מהרכב.
עיקר החקירה כאמור מתרכזת כעת בניסיון לאתר את רוכב הקטנוע, שנראה נמלט מהזירה. לפי שעה לא ברור האם מדובר בחשוד שירה או באדם שירו לעברו. במשטרה בודקים את כל כיווני החקירה, וחוקרים שהגיעו הבוקר לזירה מתשאלים אנשים שהיו עדים לירי, במקביל לאיסוף צילומי אבטחה מכל הרחובות הסמוכים. צוות אחר גובה עדויות גם ממקורביה של פרץ כדי להבין האם מישהו איים עליה, למרות שבמשטרה בינתיים לא יודעים על שום איום שכזה.
2 צפייה בגלריה
יר ברחוב הנביאים בבת ים
יר ברחוב הנביאים בבת ים
בתה של עדי לא נפגעה מהירי
(צילום: נדב אבס)
מפקד מחוז תל אביב, ניצב עמי אשד, הטיל את החקירה על היחידה המרכזית של המחוז בראשותו של נצ"מ אסי צור, והציב אותה בראש סדר העדיפויות כאילו מדובר באירוע רצח. עשרות חוקרים ובלשים גויסו לצורך החקירה.
פרץ חולצה מרכבה בהכרה מלאה, אך לאחר שפונתה לבית החולים וולפסון מצבה הוחמר והיא הועברה לבית החולים איכילוב. פרופסור רחלי גרוסמן, סגנית מנהלת המחלקה הנוירוכירורגית, עדכנה כי פרץ סובלת מחבלת ראש משמעותית לאחר שהקליע שפגע באוזנה נכנס למוח. "יש לה דימומים מפושטים במוח, והיה חשד לפגיעה מאוד משמעותית בכלי דם שבשלב הזה נשללה, אבל יש לה גם שברים ופגיעות במערות הפנים ובעין", אמרה. "זו פגיעה שהמשמעות והחומרה שלה עדיין לא ברורה".
מקורבים למשפחה סיפרו כי עדי הייתה בדרכה לחמותה כדי שתעשה בייביסיטר לבתה בת ה-4 ששהתה ברכב. "לא מבינים מה קרה, סיטואציה פסיכית", אמרו אתמול. "מדובר באנשים נורמטיביים שלא רבים עם איש. היא התחתנה בשנית רק לפני כמה חודשים והייתה עם בתה מנישואים קודמים. אני בשוק גדול", סיפר אחד מהם.