כלי תקשורת ביפן מדווחים היום (ד') כי המשטרה עצרה את סאקי סודו, צעירה בת 25, בחשד שרצחה ב-2018 את בעלה, קוסוקה נוזקי, חודשים אחדים אחרי חתונתם. נוזקי, שמת בגיל 77 מהרעלה קשה, התפאר לפני כן בספרו האוטוביוגרפי כי בזבז מיליוני דולרים על נשים צעירות ויפות.
1 צפייה בגלריה
 יפן בת 22 רצחה את בעלה ה מיליארדר קוסוקה נוזקי
 יפן בת 22 רצחה את בעלה ה מיליארדר קוסוקה נוזקי
קוסוקה נוזקי ואלמנתו הצעירה סאקי סודו. עצובה? "לא ממש"
סודו חשודה שרצחה את נוזקי על-ידי כך שגרמה לו ליטול כמות גדולה של סם ממריץ כלשהו. לפי חלק מהדיווחים, ההערכה היא שהסם עורבב במשקה, משום שעל גופתו של נוזקי לא נמצאו דקירות מחט. ביפן מדווחים כי מהחקירה עולה שלפני מותו של נוזקי חיפשה סודו באינטרנט מידע על סמים. היא זו שמצאה אותו מת בביתו, והיא היחידה ששהתה במחיצתו לפני כן.
נוזקי היה הבעלים של חברת נדל"ן, של חברת אלכוהול ושל בנק הלוואות. בספרו האוטוביוגרפי, שפורסם ב-2016 והפך לרב-מכר ביפן, הוא התפאר שלאורך חייו הספיק לחזר אחר 4,000 נשים והשקיע בכך שלושה מיליארד ין (כ-27.5 מיליון דולר). "הסיבה שאני מנסה להרוויח כסף היא כדי שאוכל לצאת עם נשים מושכות", כתב בספר האוטוביוגרפי "דון ז'ואן מקישו", על שם האזור במערב יפן שבו גר. "אין לי עניין במכוניות ובבתים, אבל יש לי תשוקה חסרת גבולות לסקס עם נשים יפות", העיד. הספר כלל גם פרק שבו הסביר כיצד לפתות סטודנטיות במוסדות אקדמיים או נשות צוות במטוסים.
באתר האינטרנט של הוצאת הספרים שפרסמה את האוטוביוגרפיה נכתב שנוזקי בנה את עצמו מאפס, ושלאורך חייו עסק במכירה של שלל מוצרים – ממתכות, דרך אלכוהול ועד לקונדומים.
בצוואתו ביקש נוזקי לתרום 1.3 מיליארד ין לעירו טנאבה, אבל מכיוון שלפי החוק חצי מעזבונו אמור להיות מועבר לאלמנתו, נאלצה לאחרונה העירייה לנהל שיחות עם סודו הצעירה בניסיון להתחלק בכסף שווה בשווה.
בטור שכתב נוזקי בשנת 2018, חודשים לפני מותו, הוא סיפר שהוא בטוח שיהפוך למאושר בזכות נישואיו לסודו, אף שאנשים הזהירו אותו כי היא מעוניינת רק בכספו. לפי ערוץ הטלוויזיה היפני NHK, לפני חתונתו עם סודו, שהייתה דוגמנית כשהכירו, הוא שאל אותה: "רוצה להיות אשתי האחרונה?".
כלי תקשורת אחרים מדווחים כי אחרי שנישאו נראתה סודו במחיצתו של נוזקי רק לעיתים נדירות בעיר מגוריו טנאבה, ובמקום זה גרה הרחק ממנו, בטוקיו. אדם שנכח בהלווייתו של נוזקי טען כי לאורך רוב האירוע הייתה סודו עסוקה בטלפון הנייד שלה. לדבריו, כשאמר לה "בטח קשה כשבעלך מת" היא השיבה "לא ממש".
מטורים שכתב נוזקי בעבר עולה כי אם סודו אכן רצתה רק את כספו, היא איננה הראשונה להערים עליו. הוא העיד שנעשה מוכר ביפן אחרי שבשנת 2016 צעירה בת 27 שאיתה יצא גנבה ממנו כסף ורכוש בשווי 60 מיליון ין.