ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון, בני גנץ, שוחרר הבוקר (יום שלישי) מבית החולים שיבא בתל השומר לאחר השלמת הליך ההתאוששות מניתוח שעבר בגבו. טרם עזיבתו הודה גנץ לצוות בית החולים - הרופאים, האחיות וכל עובדי המחלקה האורתופדית על הטיפול המסור והמקצועי במשך הימים האחרונים.

2 צפייה בגלריה
בני גנץ משתחרר מבית החולים
בני גנץ משתחרר מבית החולים
בני גנץ השתחרר מבית החולים שיבא
2 צפייה בגלריה
בני גנץ בית חולים שיבא ניתוח בגב פריצת דיסק
בני גנץ בית חולים שיבא ניתוח בגב פריצת דיסק
גנץ בבית החולים

גנץ ישהה בימים הקרובים במלון כפר המכביה, ובמקום יותקנו כל האמצעים הדרושים להמשך תפקודו. ההחלטה התקבלה בשל מבנה הבית שלו בראש העין, המחייב עלייה וירידה תכופה במדרגות. גנץ ישלם על השהות במלון מכיסו הפרטי. בהמשך היום הוא יכנס מסיבת עיתונאים מיוחדת מהקריה בתל אביב.
בשבוע שעבר עבר גנץ ניתוח בגבו בעקבות פגיעה שנגררה משירותו הצבאי והחמירה בחודשים האחרונים. הניתוח נמשך כמה שעות ובוצע תוך הרדמה מלאה, ולאחריה התאושש גנץ במחלקה האורתופדית של בית החולים. יום לאחר הניתוח גנץ חזר לתפקד כשר הביטחון, והותקנו עבורו אמצעים מיוחדים בבית החולים.

ד"ר משה לוינקוף, מנהל המערך האורתופדי בשיבא, התייחס בשבוע שעבר למצבו של גנץ ואמר כי "השר הגיע לבית החולים להתייעצות בנוגע לפגיעת גב חמורה ממנו הוא סובל שנים רבות, שנגרמה במהלך שירותו הצבאי והוחמרה לאחרונה. אני מכיר את גנץ עוד משירותנו הצבאי בצנחנים ועוקב אחרי הפגיעה בגב ממנה הוא סובל שנים רבות. לאור ההחמרה הוחלט על ידי צוות רב תחומי לבצע ניתוח".
מנהל היחידה לניתוחי גב במערך האורתופדי, ד"ר אלון פרידנלנדר, אמר כי "מדובר בניתוח לקיבוע של חוליות הגב ושחרור של שורשי העצבים בעקבות פגיעה רבת שנים. הניתוח עבר בהצלחה וכמתוכנן".