בהתהפכות טרקטורון רייזר באזור חצבה שבערבה נהרג אתמול (שישי) נדים ג'אבר, בן 28 מטייבה. קרוב משפחה שנסע איתו נפצע באורח בינוני ופונה במסוק לבית החולים סורוקה בבאר שבע. לפני התאונה הספיקו השניים להצטלם בטיול ושידרו את הרכיבה בפייסבוק. צפו בתיעוד מהנסיעה האחרונה בתחילת הכתבה.
נדים אהב לצאת לטיולי שטח", סיפר קרוב משפחה שלו. "הוא תמיד דיבר על החוויות שלו וסיפר כמה הוא נזהר. נדהמנו כששמענו שהוא נהרג. היו לו הרבה תוכניות לחיים, והוא אהב לעזור לאחרים. רק לפני כמה ימים דיברנו והוא הזמין אותי לבוא איתו לטיול שטח, לראות כמה זה מעניין. כואב לנו מאוד, אני מקווה שנצליח להתמודד".
2 צפייה בגלריה
נדים ג'אבר
נדים ג'אבר
ההרוג נדים ג'אבר
2 צפייה בגלריה
תאונת דרכים בחצבה
תאונת דרכים בחצבה
הטרקטורון שהתהפך
(צילום: אורי לב, קב"ט ערבה תיכונה)
בשעה 14:41 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב על התהפכות הטרקטורון בשטח פתוח. פרמדיקים קבעו את מותו של ג'אבר במקום, ופינו את קרוב משפחתו לבית חולים עם פציעה בגב. בוחן תאונות דרכים ממרחב נגב של המשטרה פתח בחקירה.
הפרמדיקים במסוק זיו שפירא ומשה צלח סיפרו: "עוד מהאוויר ראינו את הטרקטורון הפוך ואת שני הפצועים שוכבים בסמוך אליו. אחד מהפצועים היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, ולאחר בדיקות רפואיות נקבע מותו בשטח. הפצוע השני שסבל מחבלה בגבו והיה בהכרה מלאה טופל בשטח ופונה במסוק לבית החולים ושמצבו בינוני".