1 צפייה בגלריה
אמבולנס אילוס אילוסטרציה
אמבולנס אילוס אילוסטרציה
ארכיון
(shutterstock)
ילד כבן חמש מנוף הגליל שנפגע אחר הצהריים (שבת) ממכונית ביער ציפורי הובהל לבית החולים רמב"ם בחיפה ומצבו קשה. משפחתו סיפרה כי הוא נפגע מרכב במהלך פיקניק.
מהמשטרה נמסר כי הילד נפצע כששיחק בשביל עפר ביער ציפורי סמוך ליישוב שמשית. הוא נפגע ממכונית שחלפה שם. הנהג, בן 23 מנצרת, ליווה את משפחת הפצוע לבית החולים רמב"ם. בוחני תאונות דרכים פתחו בחקירת התאונה והנהג הפוגע נקרא לזירה.
חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים רמב"ם שבחיפה. הוא סובל מחבלת ראש, מורדם ומונשם. מבית החולים רמב"ם נמסר כי הילד הוכנס לחדר הלם והוא עובר בירור רפואי. "בשלב זה הוא מורדם מונשם, ככל הנראה הוא יאושפז בטיפול נמרץ ילדים", נאמר.
חנן זוהר וסאלח טבאש, פרמדיקים של מד"א במרחב גלבוע, אמרו כי "הילד שסבל מחבלת ראש הובא אלינו לחבירה ברכב פרטי. סיפרו לנו שהוא נפגע מרכב בזמן שהיה עם משפחתו בחורשה סמוכה. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל מתן תרופות, הרדמה והנשמה ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה".
במשטרה התקבל הדיווח על פציעתו הקשה של הילד רק לאחר הגעתו לבית החולים. בוחן תאונות דרכים יצא למקום כדי לנסות ולאתר את זירת התאונה.