תומך של יו"ר תקווה חדשה גדעון סער, שהגיע לכנס פעילים במושב עזריה שבמועצה האזורית גזר, נפגע הערב (שבת) מביצה שהושלכה לעברו מחוץ לאירוע בזמן שפעילי ליכוד הפגינו במקום. למקום הוזעקה משטרה שחצצה בין פעילי המפלגות, וגם אמבולנס של מד"א נשלח למקום.
הפעיל שנפגע אמר ל-ynet: "הגעתי לכנס והזדעזעתי מהתגובות של הצד השני. חטפתי ביצה לפנים בזמן שהייתי במבנה. הרגשתי סחרחורות, אבל עכשיו אני בסדר גמור. זה הגיע ממרחק והפנים שלי עדיין נפוחות".
3 צפייה בגלריה
תיעוד
תיעוד
הפעיל שנפגע בכנס של סער
פעיל אחר שנכח במקום, כתב בפייסבוק: "הייתי הערב בכנס של גדעון סער. ראיתי הכל מקרוב. הבריונים שנתניהו שלח באו במטרה אחת: לפגוע פיזית בקהל שהגיע לשמוע את סער. הם זרקו עלינו בקבוקים מזכוכית, אבנים וביצים. גם נפצים הם זרקו, הם קיללו וקראו לסער בוגד. היה להם טירוף בעיניים. הם הביאו רכבים עם רמקולים ענקיים וחסמו את הכבישים כדי שהתומכים של גדעון לא יוכלו להגיע. רק כשהגיעו כמה שוטרים הם הלכו אחורה. זה היה פשוט מזעזע. ביבי, איך לך גבול? לשלוח בריונים להרביץ לתומכים של יריב פוליטי? לאן עוד נגיע?".
סער גינה את המקרה וכינה אותו "הצצה למה שצפוי לנו כמדינה אם נתניהו יישאר ראש הממשלה". לדבריו, "כל הדבר הזה של להפריע, לפוצץ ברעש ובאלימות כנס של תנועה פוליטית אחרת.. כשבאתי לפה כל מיני ילדים שעובדים בשכר ליוו אותי בגידופים ובצרחות את הנסיעה, וחשבתי לעצמי בני כמה הם היו כשאחרי הפילוג בשנת 2005 החזקתי בשיניים את תנועת הליכוד בשנים הקשות באופוזיציה? כמה הם יודעים על המורשת של התנועה ומה הייתה התנועה הזאת בעבר, כי קרה לה משהו עצוב מאוד".
בהמשך צייץ בטוויטר כי "הערב הותקפו אנשים שהגיעו לכנס שלי על ידי בריונים ביביסטים שנשלחו במטרה לפוצץ אותו. השליכו נפצים, אבנים וביצים, הפריעו עם רמקולים ובצרחות 'בוגד' לכנס בכל מהלכו. אדם נפגע, איבד את ההכרה ופונה. נתניהו איבד את זה לחלוטין. ביבי, אני לא מפחד ממך! בעוד עשרה ימים אחליף אותך".
השתתפו בהכנת הכתבה: