פרסום ראשון: המשטרה עצרה אתמול (יום ב') את אורן כחולי, תושב ראש פינה בן 40, החשוד בהתחזות לרופא ובמתן טיפולים רפואיים בקליניקה בתל אביב, מבלי שהוא מורשה לכך. בימים הקרובים צפויה המשטרה לזמן למתן עדות שחקניות, דוגמניות, אנשי תקשורת וסלבריטאים נוספים שקיבלו ממנו טיפול. כחולי הזריק ללקוחותיו בין היתר בוטוקס וחומצה היאלורונית - טיפולים שרק רופאים מורשים לבצע וזאת תוך רמייה והטעייה של הלקוחות. בנוסף נתפס כשהוא מפר בידוד. היום האריך בית משפט השלום בתל אביב את מעצרו בארבעה ימים.
המשטרה פתחה בחקירה אתמול, לאחר קבלת תלונה מנציגי משרד הבריאות על גבר המתחזה לרופא, מקבל לקוחות במרפאתו ברחוב החייל בתל אביב ומעניק להם טיפולים רפואיים בניגוד לחוק. מהחקירה עולה כי כחולי העניק טיפולים רפואיים וקוסמטיים, ביצע עירויים ואף ייעץ ללקוחותיו, וזאת מבלי שהוא מוסמך לכך ובניגוד לחוק, תוך סיכון שלומם ובריאותם של המטופלים.
2 צפייה בגלריה
הרופא שחשוד כמתחזה
הרופא שחשוד כמתחזה
הזריק בוטוקוס, חומצה היאלורונית וחומרים נוספים
2 צפייה בגלריה
הרופא שחשוד כמתחזה
הרופא שחשוד כמתחזה
אורן כחולי, הרופא שחשוד כמתחזה
כחולי נעצר בפעילות משותפת של האגף לאכיפה ופיקוח במשרד הבריאות יחד עם מרחב ירקון במשטרת ישראל. כחולי, המנהל מרפאה בשם PRAIUM Medical Solutions, הציג את עצמו כדוקטור, המאבחן ומטפל במגוון מחלות כרוניות ואקוטיות בשיטות ייחודיות. על פי משרד הבריאות, כחולי אינו מחזיק ברישיון רופא או מקצועות רפואיים אחרים ועל פי החשד עסק ברפואה, בין היתר, בתחום האסתטי תוך רמייה והטעייה של הלקוחות.
על פי החשד התבצעו במרפאה הזרקות של תכשירים שונים מסוג בוטוקס המכילים את הרעלן בוטליניום טוקסין (BOTULINUM TOXIN A). בנוסף, נתפסו במרפאה ציוד רפואי, זריקות רבות המכילות חומצה היאלורונית, לידוקאין, סטרואידים ועוד. החזקה ושימוש במוצרים אלו מותרת רק במרפאות רפואיות שנרכשו כדין מחברות תרופות. נתפסו במרפאה זריקות וחומרים נוספים שלא היה עליהם כל כיתוב ובשלב זה לא ניתן לדעת באיזה חומרים מדובר.
בנוסף לכך התברר כי ביום המעצר כחולי היה אמור לשהות בבידוד בביתו, אך הפר את חובת הבידוד ושהה במרפאתו - וזאת בניגוד להנחיות של משרד הבריאות.
אתמול עצרו שוטרי תחנת תל אביב צפון את כחולי, תושב ראש פינה. בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו בארבעה ימים. מהמשטרה נמסר כי החקירה נמשכת. כחולי חשוד בזיוף, מרמה והתחזות והפרת בידוד.