1 צפייה בגלריה
בניין משרד המשפטים בירושלים
בניין משרד המשפטים בירושלים
בניין משרד המשפטים בירושלים
(צילום: חיים צח)
שוטרי תחנת לב תל אביב שניהלו חקירה סמויה נגד פדופילים ברשת נדהמו לגלות שאחד החשודים שאחריהם הם ניהלו מעכב עובד בתפקיד רגיש מאוד במשרד המשפטים. החשוד, תושב צפון הארץ בשנות ה-40 לחייו, משמש חוקר בכיר במחלקת האפוטרופוס הכללי.
האיש התכתב עם חוקר שהתחזה לנערה בת 13. הוא ביקש ממנה לגעת בעצמה ושלח לה תמונה של איבר מינו. למרות המעשים החמורים הוא שוחרר ממעצר, ובתקופה הקרובה תגיש נגדו המשטרה כתב אישום בגין מעשה מגונה.


החוקרים עלו על עקבותיו של החשוד כאשר הציגו את דמותה הבדויה של הנערה בפורום באינטרנט. החשוד לא ידע שהוא למעשה מתכתב עם שוטר. "תיגעי בגוף שלך, תרגישי", כתב לה החשוד. הקטינה כביכול השיבה לו: "למדנו בבית הספר שהגוף שלנו הוא פרטי". הוא ענה לה: "מי אמר שזה אסור. היד שלך על הגוף שלך, כמו היד שלי על הגוף שלי". לאחר מכן גם שאל אותה מה גודל המיטה שלה ואילו תחתונים היא לובשת.
עו"ד עופר אלמוגעורך דין עופר אלמוג

לאחר שנאספו די ראיות עצרו הבלשים את החשוד. הם גם ערכו חיפוש בביתו והחרימו כמה מכשירים שהחזיק כגון מחשב נייד וטלפון סלולרי.
עו״ד עופר אלמוג, פרקליטו של החשוד, הגיב: "מרשי מכחיש את החשד המיוחס לו ואף מסר גרסה מפורטת בחקירתו. מרשי סמוך ובטוח כי לאחר סיום החקירה התמונה תתבהר והתיק נגדו ייסגר".